در حال بارگذاری...

Xceed Ultimate Suite 22.3.22505.19040 مجموعه کامپوننت

Xceed Xceed یک مجموعه ضروری از 167 کنترل و کتابخانه انعطاف پذیر، قابل اعتماد و با کارایی بالا برای همه پلتفرم های ویندوز است. کنترل‌های UI برای قسمت‌های جلویی برنامه‌های شما، و کتابخانه‌های مدیریت داده برای قسمت‌های پشتی. اغلب به روز می شود. اجزای نرم افزار Xceed مورد اعتماد بوده و در بانک ها، بیمه ها، ارتش و دولت های بی شماری مورد استفاده قرار گرفته اند. کامپوننت های Xceed در برنامه های کاربردی و همچنین توسط مایکروسافت در ویندوز، ویژوال استودیو، آفیس و موارد دیگر مورد استفاده قرار گرفته اند.
Xceed تنها مجموعه ای از مؤلفه ها که کنترل های رابط کاربری، از جمله بهترین شبکه های داده صنعت و همچنین کتابخانه های دستکاری داده ها را ارائه می دهد که همه کتابخانه‌های کنترلی گنجانده شده از نظر فنی برتر هستند.
اجزای .NET / WPF / Xamarin / Windows Forms با کد مدیریت شده نوشته شده اند و هر نوع از ابتدا برای چارچوب خاص خود طراحی شده است. اجزای ActiveX/COM با ATL 3.0 نوشته شده اند و از هر دو مدل آپارتمان چند رشته ای STA و MTA پشتیبانی می کنند. برای قسمت‌های جلویی برنامه‌های خود، نه تنها کنترل‌های با بالاترین کیفیت، بلکه مضامین را نیز خواهید یافت، بنابراین می‌توانید کل برنامه WPF خود را طوری استایل دهید که ظاهر و احساس مورد نیاز خود را داشته باشد، مانند Office-style، Windows Metro، Windows 10. ، طراحی متریال یا موارد دیگر. برای بک‌اندهای برنامه‌تان، به کتابخانه‌های آسان برای استفاده، اما فوق‌العاده قدرتمند برای فشرده‌سازی داده‌ها، انتقال فایل، ایجاد و تبدیل اسناد Word و PDF، رمزگذاری، رمزگذاری و همگام‌سازی فایل‌ها مجهز خواهید شد.

Xceed شامل
  • 106 کنترل WPF، از جمله بهترین شبکه داده صنعت و 11 موضوع
  • 16 .NET، .NET Standard، NET Core، ActiveX و Xamarin کتابخانه های دستکاری داده و اسناد
  • 45 فرم ویندوز و کنترل VB6


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 366 مگابایت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و برنامه مورد نظر را از لیست انتخاب کنید، بوسیله سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.