در حال بارگذاری...

Sigmadyne SigFit 2020R1l تجزیه و تحلیل مکانیکی نور

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 8461 14 آذر 1401
SigFit SigFit نرم افزاری که به شما این امکان را می دهد تا تحلیل های مکانیکی نوری را بر روی نتایج اجزای محدود مانند تغییر شکل های سطح، دمای لنز و تنش های لنز انجام دهند. چنین نتایجی در برنامه SigFit برای محاسبه معیارهای عملکرد نوری مانند مشخصه‌های سطوح نوری تغییر شکل یافته، نقشه‌های تفاوت مسیر نوری (OPD) به دلیل تأثیرات حرارتی و تنش نوری در لنزها، نقشه‌های انکسار مضاعف و جهت‌گیری محور کریستالی استفاده می‌شوند. تنش های موجود در لنزها این معیارهای عملکرد نوری را می توان به فایل های قابل خواندن توسط بسیاری از کدهای رایج تجزیه و تحلیل نوری قالب بندی کرد که به مهندسان اجازه می دهد تا تأثیرات عملکرد نوری را به دلیل اختلالات مکانیکی درک کنند.

نرم افزار SigFit دارای بسیاری از ویژگی های دیگر نیز می باشد از جمله شبیه سازی کنترل تطبیقی، تجزیه و تحلیل تغییرات با استفاده از روش های مونت کارلو، و محاسبه خطای جبهه موج پاسخ های دینامیکی (با پیوند به نرم افزار تحلیل نوری) و خطای خط دید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 82 مگابايت به همراه کرک
Tutorials
دانلود با حجم 241 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و در انتها پیام مربوط به FlexNet را Ok کنید و در پیام بعدی در کادر FlexNet License Location مسیر C:\ProgramData\Sigmadyne\license.dat را وارد کنید.
  • پوشه ProgramData موجود در پوشه Crack را در درایو کپی کنید.
  • پوشه 2020R1l موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\Sigmadyne\SigFit\ کپی کنید.
  • فایل SIGMADYN_Local_Licensing.reg را اجرا کنید و روی دکمه Yes کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11