در حال بارگذاری...

Gilisoft Copy Protect 6.8 جلوگیری از کپی فایل در ویندوز

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 42615 16 اسفند 1402
Gilisoft Copy Protect Gilisoft Copy Protect نرم افزار امنیتی است که به شما این اجازه را می‌دهد تا فایل‌های مختلفی مانند عکس‌، ویدئو، اسناد و سایر فایل‌های چند رسانه‌ای خود را در برابر کپی شدن و دسترسی غیر مجاز محافظت کنید. با استفاده از برنامه Gilisoft Copy Protect، می توانید به راحتی فایل‌های خود را با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته رمزگذاری کنید تا کسانی که به فایل دسترسی دارند، نتوانند آنها را با کپی کردن و به اشتراک گذاشتن با دیگران به سهولت دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، Gilisoft Copy Protect این امکان را به شما می‌دهد که فایل‌های محافظت شده را بر روی رسانه‌های قابل حمل مانند فلش درایو، CD و DVD ارائه دهید، اما هنگامی که این رسانه‌ها روی دستگاه‌های دیگر باز می‌شوند، دسترسی به فایل‌های محافظت شده محدود خواهد بود.
نحوه کار Gilisoft Copy Protect بدین گونه است که با تبدیل فایلهای شما به اپلیکیشن های اجرایی EXE ، امکان استفاده را تنها به درایوی که توسط آن قفل گذاری شده است محدود نموده و معادلات افرادی که در  صدد دسترسی به آن هستند را بر هم میزند . بدین ترتیب دیگر هیچ گاه نگران این نخواهید بود که فیلم ها یا عکسهای خانوادگی تان در اختیار دیگران قرار بگیرد و با خیالی آسوده از آنها محافظت خواهید کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 48 مگابایت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • به روی فایل Block Host کلیک راست کنید و Run as administrator را بزنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و از لیست محصولات Copy Protect را انتخاب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و با ایمیل دلخواه و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11