در حال بارگذاری...

Threads 314.0.0.19.109 شبکه اجتماعی تردز جایگزین توییتر

Threads Threads تردز شبکه اجتماعی که مانند توییتر مبتنی بر مکالمات متنی است. Threads جایی است که افراد به هم می‌پیوندند تا درباره همه چیز، از موضوعاتی که امروز در اولویت شما است تا آنچه که فردا محبوب خواهد شد، بحث کنند. به هر موضوعی که علاقه‌مندید، می‌توانید آن را دنبال کنید و به طور مستقیم با سازندگان مورد علاقه خود و دیگرانی که همان موضوع را دنبال میکنند، ارتباط برقرار کنید تا ایده‌ها، نظرات و خلاقیت خود را در Threads با دنیا به اشتراک بگذارید. کاربران در برنامه Threads میتوانند متن هایی تا 500 کاراکتر، لینک، عکس و ویدیوهای تا 5 دقیقه ارسال کنند و امکان ری پست کردن و کوت کردن پستها مانند توییتر امکان پذیر است.
- دسترسی به دنبال‌کنندگان Instagram
نام کاربری Instagram و نشان تأیید شما برای شما رزرو شده است. به طور خودکار می توانید همان حسابهایی را که در Instagram دنبال می‌کنید، دنبال کنید و همچنین حسابهای جدیدی را کشف کنید.

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
یک مکالمه جدید ایجاد کنید تا آنچه در ذهنتان است را بیان کنید. این فضا برای شماست تا خودتان باشید و شما کنترل می‌کنید که چه کسی می‌تواند پاسخ دهد.

کنترل پیام ها
تنظیمات خود را سفارشی کنید و از کنترل‌ها برای مدیریت کسانی که می‌توانند محتوای شما را ببینند، به موضوعات شما پاسخ دهند یا به شما اشاره کنند استفاده کنید. حساب‌هایی که در Instagram مسدود کرده‌اید، از طریق Threads نیز مسدود خواهند شد و ما دستورالعمل‌های جامعه را برای کمک به تضمین تعامل امن و معتبر همانطور که در Instagram عمل می‌کند، اجرا می‌کنیم.

پیدا کردن ایده‌ها 
از توصیه‌های تلویزیونی تا مشاوره درباره حرفه‌ای، به سوالات خود پاسخ بگیرید یا از مکالمات جمعی و کارشناسان چیزی یاد بگیرید.]

لحظه‌ای را از دست ندهید
به روز با جدیدترین ترندها و رویدادهای زنده بمانید. بگذارید همه چیز از موسیقی جدید، اکران فیلم، ورزش، بازی‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، مد و ترجمه‌های جدید محصول را پیدا کنید و هر زمانی که پروفایل‌های مورد علاقه‌تان مکالمه جدیدی را شروع می‌کنند، اعلان‌ها دریافت کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
لینک دانلود به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شد
لینک دانلود به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شد
دانلود با حجم 77 مگابايت

توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.4/5)