در حال بارگذاری...

Windows Updates Downloader 2.50 Build 1002 دانلود آفلاین آپدیت ویندوز

سیستم عامل / آپدیت ویندوز TRACKER 107796 28 دی 1391
Windows Updates Downloader Windows Updates Downloader  نرم افزاری مفید که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه در مسیری که در هارد خود مشخص میکنید ذخیره نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید. قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .
توضیحات :
بعد از دانلود لیست سرور آپدیت ویندوز انتخابیتون اون رو اجرا کنید تا سرور آپدیت اون ویندوز به نرم افزار Windows Update Downloader اضافه بشه .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 250 کیلوبایت ( رایگان )
لیست سرور آپدیت ویندوزهای ساپورت شده

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.1/5)