در حال بارگذاری...

توزیع لینوکس امپراطور Emperor-OS Linux 2.5 LTS

سیستم عامل / لینوکس SalaR 83094 19 خرداد 1401
Emperor-OS Linux لینوکس امپراطور یک توزیع لینوکس بر پایه ubuntu mini 20.04 LTS که برای مبتدیان و کاربران حرفه ای طراحی شده است. Emperor-OS با پنج دسکتاپ برای لپ تاپ و PC به صورت آزاد، استفاده آسان برای همه در دسترس است. این مجموعه کاملی از ابزارها برای برنامه نویسان ، توسعه دهندگان و حوزه علوم داده در یک فایل ISO است. لینوکس امپراطور  دارای بیش از 200 برنامه و ابزار مهم است که همه در یک فایلISO برای برنامه نویسان وتحلیل داده وجود دارد. این یک سیستم عامل کامل لینوکس است که از طریق سی دی ، فلش درایو  USB ، هارد دیسک  یا سایر رسانه های ذخیره سازی بوت، سفارشی شده است. این یک توزیع ISO 64 بیتی است و دارای پنج میزکارسفارشی  شده است. همچنین از چندین زبان برنامه نویسی و توسعه ابزار  پشتیبانی می کند. این توزیع قابلیت اجرا به صورت live را دارد و همچنین می تواند در رایانه شما نیز نصب شود.
OS بیش از 500 اپلیکیشن دارد که به 20 دسته برای برنامه نویسی و علم داده تقسیم می شوند. این یک سیستم عامل کامل لینوکس است که برای اجرا از سی دی، درایو فلش USB، هارد دیسک یا سایر رسانه های ذخیره سازی قابل بوت تنظیم شده است. دارای ISO 64 بیتی و دارای 7 دسکتاپ است. علاوه بر این، چندین زبان برنامه نویسی، چارچوب ها و ابزارهای توسعه را پشتیبانی می کند. این توزیع به عنوان یک فایل ISO زنده اجرا می شود و همچنین می تواند در رایانه شما نصب شود. یک توزیع غیرتجاری و با هدف خاص لینوکس است که برای کاربران مبتدی و قدرتمندی طراحی شده است که از کار با برنامه نویسی، توسعه، داده های بزرگ و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده و طراحان گرافیکی طراحی شده است.

این سیستم عامل دارای ابزارهای مفید برای برنامه نویسیان، طراحان و کاربران علم داده است وهمچنین به عنوان یک توزیع رومیزی نیز قابل استفاده است .علاوه بر این، دارای یک منوی بوت grubسفارشی با کرنل 5.10 ،دارای Plymouth ،پنجره loginسفارشی شده با 7 میزمختلف، برای userاست .همچنین ، دارای ابزار اجرای سریع و جستجوی برنامه ، هفت دسکتاپ از پیش نصب شده و از پیش تنظیم شده XFCE ،LXDE ،Box Open ،plasma KDE ،Mateمی باشد .دارای دو مرورگر برای وب ، 20 گروه ابزار برنامه نویسی،طراحی و علم داده، چهل بازی سرگرم کننده ، و شامل بسیاری از ابزارهای گرافیکی و مدیریت فایل است. می‌توانید مدیریت ایمیل ، ripکردن سی دی و تماشای ویدیو ، پخش موسیقی ، رایت سی دی و دی وی دی ، مدیریت و تصاویر را مدیریت و سازماندهی کنید .دارای مجموعه افیس شامل libreoffice می‌باشد .این توزیع دارای تنظیمات و ابزارهای جانبی زیادی است .هر کاری که می توانید با سایر سیستم عامل ها به عنوان توزیع رومیزی انجام دهید ، نیز می توانید در این توزیع انجام دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 4.5 گیگابایت
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)