در حال بارگذاری...

Cyrobo Prevent Recovery Pro 4.08 جلوگیری از بازیابی اطلاعات

Cyrobo Prevent Recovery Cyrobo Prevent Recovery نرم افزار بسیار کاربردی جهت جلوگیری از بازیابی اطلاعات از هارد دیسک میباشد. احتمالاً می‌دانید که فایل‌ های حذف شده قابل بازیابی می‌باشند. هر کسی می‌تواند با استفاده از نرم‌افزارهای خاص این کار را انجام دهد. چنین عملیاتی اغلب توسط پلیس، اف‌ بی‌ آی و سایر ارگان‌ های امنیتی انجام می‌شود. زمانی که فایلی را از روی هارد دیسک حذف می‌کنید در واقع  آن فایل به طور کامل از بین نرفته و همچنان بر روی هارد سیستم وجود دارد، تنها به صورت حذف شده نشانه گذاری می‌شود و فضای اشغال شده توسط آن فایل به صورت آزا‌د یا «free» نمایش داده می‌شود و تا زمانی که فایل جدیدی بر روی این قسمت از هارد بازنویسی نشود، می‌توانید با نرم‌افزارهای ریکاوری مختلف اطلاعات و داده‌های حذف شده‌ی خود را بازگردانید. بنابراین ممکن است برخی از فایل‌ های پاک شده، بسته به شرایط حتی سال‌ ها بر روی هارد سیستم شما باقی بمانند. پس با اندکی خوش‌ شانسی امکان بازگردانی هر فایلی از نظر تکنیکی امکان پذیر است.
ویژگی‌ های نرم‌ افزار Cyrobo Prevent Recovery
  • جلوگیری از امکان بازگردانی فایل‌های حذف شده: همه فایل‌ های حذف شده برای همیشه پاک خواهند شد. حتی فایل‌ هایی که سال‌ ها پیش حذف شدند.
  • حفاظت فیزیکی: فایل‌ های حذف شده در سطح فیزیکی نابود می‌شوند، بنابراین هیچ ابزار بازگردانی قابلیت بازگردانی آن‌ ها را نخواهد داشت.
  • استانداردهای نظامی: این قابلیت دارای الگوریتم‌ هایی می‌باشد که از ساده‌ ترین سطح تا پیشرفته‌ ترین آن که توسط سازمان‌ های نظامی مورد استفاده قرار می‌گیرد را شامل می‌شود.
  • بهبود رابط کاربری: با دسترسی به امکانات اضافی می‌توان ظاهر برنامه را بر اساس سلیقه شخصی تغییر داد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت به همراه کرک
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10