در حال بارگذاری...

CyberPower Audio Editing Lab 15.9.3 ویرایش فایل صوتی

مالتی مدیا / ویرایشگر صوت SalaR 13300 22 مرداد 1394
CyberPower Audio Editing Lab


CyberPower Audio Editing Lab  نام یک استدیوی صوتی نرم افزاری کامل می باشد که به کمک این نرم افزار قدرتمند کاربران قادر خواهد بود تا انواع فایل های صوتی را مورد ویرایش قرار داده و یا اقدام به ساخت آهنگ های زیبا نمایند. در این نرم افزار بسیاری از ابزارهایی که برای رفع نیاز در زمینه کار با فایل های صوتی مورد نیاز می باشد موجود است. از ابزارها و ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به ابزارهایی همانند ابزار حرفه ای ضبط صدا ، ابزار ویرایش فایل صوتی با دسترسی سریع ، قابلیت کار بر روی چندین فایل به صورت همزمان ، دارای ابزار تبدیل فرمت ، قابلیت ترکیب و میکس صدا ها بر روی یکدیگر ، دارای افکت های صوتی مختلف و ابزار افکت گذاری ، ابزار بهینه سازی فایل های صوتی  و ... اشاره نمود که ابزارهای یاد شده تنها بخشی از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت CyberPower Corporation می باشد.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )