در حال بارگذاری...

Apowersoft Streaming Video Recorder 6.4.7 + Portable ضبط و دانلود ویدئو آنلاین

Apowersoft Streaming Video Recorder Apowersoft Streaming Video Recorder نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد. استفاده از آن بسیار ساده و ابتکاری بوده و به شما امکان ضبط هر نوع ویدئوی در حال پخش از اینترنت را می دهد. ابزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل ویدئوها به فرمت های محبوب مانند AVI, MPEG-4, WMV, WMA, MP3, ACC کاربرد دارد. تقریبا تمامی سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و تمامی انواع فایل های رسانه ای توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود. Apowersoft Streaming Video Recorder می تواند به صورت خودکار ، پخش هر نوع ویدئو را از روی مدیاپلیر یا مرورگر وب تشخیص داده و سپس آنها را روی کامپیوتر شما ضبط و ذخیره کند تا دیگر نیازی به کپی و ارسال لینک ویدئو نداشته باشید .به جرات می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای ضبط ویدئوهای شبکه های اجتماعی، فیلم ها، شوهای تلویزیونی، اخبار و دیگر انواع رسانه ها از اینترنت می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )