در حال بارگذاری...

Wondershare Player 1.6.1 پخش حرفه ای فیلم و موزیک

Wondershare Player Wondershare Player  نرم افزاری قدرتمندی است که پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری را برای شما امکان پذیر میکند . امکان پخش موزیک و یا فیلم درون یک فولدر به صورت پشت سر هم و یا تصادفی و تهیه لیست پخش توسط این نرم افزار امکانپذیر است. نرم افزار امکان مشاهده زیر نویس به همراه فیلم و تنظیم زیر نویس با فیلم و تنظیم صدا با فیلم و تنظیم نور فیلم را دارا میباشد همچنین سفارشی کردن رنگ ، اندازه ، نوع فونت برای زیر نویس وجود دارد و آخرین کدکهای تصویری موجود در نرم افزار جهت پخش بهترین کیفیت ویدئوهای شما وجود دارد. امکان تهیه عکس با فرمت PNG از فیلم در حال پخش وجود دارد که در کلیپ بورد ذخیره شده و در ایمیل ها و پس زمینه ویندوز میتوان قرار داد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )