در حال بارگذاری...

CapCut Video Editor 3.6.0.1318 Win/Mac نرم افزار ویرایش فیلم

CapCut Desktop CapCut نرم‌افزار ویرایش فیلم و ویدیو رایگان برای ویندوز ، مکینتاش ، اندروید و iOS است که به شما کمک می‌کنه کلیپ‌های ویدیویی خود را با جلوه‌های ویژه، فیلترها، موسیقی و متن ویرایش کنید. این نرم‌افزار برای کاربرانی طراحی شده که می‌خوان کلیپ‌های ویدیویی جذابی برای شبکه‌های اجتماعی بسازند. CapCut یه رابط کاربری ساده و کاربرپسند دارد که استفاده از آن را برای مبتدیان هم آسان می‌کند. برای شروع، فقط کافیه کلیپ‌های ویدیویی خود را وارد نرم‌افزار کنید و بعد از آن می‌توانید از ابزارهای مختلفی برای ویرایش ویدیو استفاده کنید. CapCut مجموعه‌ای گسترده از جلوه‌ها، فیلترها، موسیقی و متن رو در اختیار شما قرار می‌دهد تا کلیپ‌های ویدیویی خود را جذاب‌تر کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • macOS 10.12 or later (Apple Silicon or Intel Core processor)