در حال بارگذاری...

WonderFox Video Watermark 3.3 + Portable اضافه کردن واتر مارک به ویدئوها

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم harc98 48511 7 تیر 1393
WonderFox Video Watermark
WonderFox Video Watermark  برنامه‌ای برای محافظت از فایل های ویدئویی شما می‌باشد. آیا شما نگران این هستید که ویدئوهای شما به صورت غیرمجاز منتشر و نمایش داده شوند و می‌خواهید هنگام نمایش آن‌ها بیننده متوجه شود که منبع این ویدئو چیست؟ برای این کار شما نیاز به اضافه کردن اطلاعات هویت و مالکیت به ویدئو خود دارید تا اطمینان پیدا کنید که بیننده متوجه منبع این فایل ویدئویی می‌شود.WonderFox Video Watermark قادر است تا به شما برای انجام این کار کمک کند این برنامه می‌تواند متن، عکس، لوگو و علامت خاص متحرک به ویدئو شما اضافه کند تا نشان‌دهنده منبع اصلی فایل ویدئویی باشد. استفاده از این برنامه آسان و سریع بوده و تنها با چند کلیک این کار را برای شما انجام می‌دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )