در حال بارگذاری...

MyDraw 6.0.0 + Portable رسم انواع نمودار ، فلوچارت و دیاگرام پیشرفته

نرم افزار ویندوز / ابزار اداری SalaR 49379 5 فروردین 1403
MyDraw MyDraw نرم افزار قدرتمند و کاربردی که امکان ایجاد انواع مختلفی از نمودارها شامل فلوچارت ، چارت سازمانی ، نقشه ذهنی ، دیاگرام ، نمودار شبکه ای ، نقشه ی ساختمان ، شجره نامه ی خانوادگی ، نمودار UML و دیگر نمودارها را فراهم می کند. برنامه MyDraw ویژگی های کامل و جامعی ، از ابزار رسم بردار ساده گرفته تا ابزار کامل مایکروسافت ویزیو را در اختیار کاربرد قرار می دهد. همچنین این برنامه دارای ابزار قدرتمندی جهت کار با فلوچارت ، چارت سازمانی ، نقشه ذهنی ، نمودار شبکه ای ، نقشه ی ساختمان ، نمودارهای کسب و کار و اشکال می باشد. یکی دیگر از ویژگی های MyDraw دارا بودن کتابخانه هایی است که شامل صدها شکل مختلف نمودارها و نمادها ، قالب ها ، ابزار قدرتمند رسم شکل ، طرح بندی هوشمند نمودارها ، قابلیت های پیشرفته چاپ و خروجی اطلاعات که سبب شده است برنامه MyDraw بهترین انتخاب برای پروژه های شخصی و کسب و کار باشد.
نرم افزار MyDraw دارای قالب های متعدد آماده ای برای فلوچارت ها ، چارت های سازمانی ، آگهی ها ، گواهینامه ها ، کارت های ویزیت و دیگر انواع مختلف نمودار می باشد. با استفاده از این برنامه به راحتی می توان از قالب های نمودار های موجود استفاده کرد و با ویرایش آن ها ، طرح و نمودار مورد نظر خود را ترسیم کرد. تیم برنامه MyDraw همواره در حال ایجاد قالب ها ، اشکال نمودارها و نمادهای جدید جهت رفع نیازهای کاربران در زمان حال و آینده می باشند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار ورژن 6
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • وارد سایت موجود در فایل Readme شده و ثبت نام کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده اکانت ساخته شده وارد شوید.
System Requirements
  • Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1/10 (32-bit & 64-bit)
  • .NET Framework 3.5 or higher
  • RAM: 512 Mb
  • HDD: 100 Mb disk space