در حال بارگذاری...

AquaSoft Photo Vision 15.2.04 ساخت اسلایدشو از عکس

مالتی مدیا SalaR 5713 15 فروردین 1403
AquaSoft Photo Vision AquaSoft Photo Vision نرم افزاری به شما کمک می کند تا اسلایدشوهای متحرک از عکس های خود ایجاد کنید و آنها را به فرمت های مختلف ویدیویی مانند MP4، AVI، MOV، MKV یا MPEG ذخیره کنید. این برنامه دارای رابط کاربری مدرن و سازماندهی شده ای است که از یک نوار منو، برخی از دکمه های میانبر و یک پانل که عکس های آپلود شده و افکت های انتقال بین آنها را نمایش می دهد، تشکیل شده است. این برنامه کاربرپسند و بصری است و هم کاربران مبتدی و هم کاربران باتجربه می توانند از آن استفاده کنند. می توانید تعداد زیادی عکس را با مرور دایرکتوری های محلی یا با استفاده از عملکرد کشیدن و رها کردن اضافه کنید. همچنین، می توانید آهنگ های پس زمینه اضافه کنید که می توانند در انتهای اسلایدشو محو شوند یا به طور کامل خاموش شوند.
برای صرفه جویی در وقت، می توانید عکس ها را بر روی قالب های پیش فرض قرار دهید یا آنهایی را که دوست دارید انتخاب کنید. گزینه های ویرایش بیشتر به شما امکان می دهد تا اشیا مختلف را به اسلایدشو اضافه کنید، مانند تصاویر دیگر، پس زمینه ها، قاب ها یا انیمیشن هایی مانند برگ های falling، برف flakes، کاغذ رنگی، قطرات باران، ابرها یا قلب ها. علاوه بر این، می توانید سخنرانی های بالن، چهره ها، خانه ها، دکوراسیون حزب، تعطیلات و تولد را روی عکس های خود قرار دهید.
تعداد زیادی افکت انتقال و تصویر و همچنین مسیرهای حرکت مختلف در دسترس هستند. همچنین، می توانید بین چندین افکت متنی که می توانند در هر نقطه از عکس شما اعمال شوند، انتخاب کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 515 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به مسیر C:\Program Files\AquaSoft\Photo Vision 15 رفته و فایل PhotoVision.exe را به Stages.exe تغییر نام دهید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و با استفاده از پسورد countryboy آنرا نصب کنید و در مراحل نصب مسیر C:\Program Files\AquaSoft\Photo Vision 15 را انتخاب کنید.
  • به مسیر C:\Program Files\AquaSoft\Photo Vision 15 رفته و فایل Stages.exe را به PhotoVision.exe تغییر نام دهید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11