در حال بارگذاری...

Tunatic 1.01b پیدا کردن مشخصات یک موزیک بی نام

مالتی مدیا raya2 108148 25 آذر 1391
Tunatic Tunatic راهی برای پیدا کردن مشخصات آهنگهایی که اطلاعی از آن نداریم. احتمالا تاکنون برایتان اتفاق افتاده که آهنگ یا قسمتی از یک آهنگ نامشخص که نام و نام خواننده و آهنگسازش را نمی‌دانید, به دستتان رسیده مثلاً از جایی آن را ضبط کرده‌ و یا دانلود کرده اید. ولی بدون شک اطلاع پیدا کردن از نام آن موزیک یا خواننده اش میتواند شما را به پیدا کردن دیگر موزیکهای آن خواننده یا آهنگساز یاری کند و یا سر و سامانی به گلچین آهنگهایتان ببخشد. و اینجاست که Tunatic به کمک شما می آید.

ویژگیهای Tunatic
  • ساده و جمع و جور و کار آمد
  • رایگان و بدون نیاز به ثبت نام
  • امکان استفاده از میکروفون برای تشخیص آهنگ
  • تشخیص کم و بیش خوب و قابل قبول
  • قابلیت تشخیص نام آهنگهایی با زبانهای مختلف (البته نه فارسی)  
کافیست که Tunatic را اجرا کرده و با نرم افزارهای پخش موزیک اقدام به پخش قسمتی از آن آهنگ بی نام نمایید و دکمه ی جستجوی Tunatic را کلیک کنید. به نسبت معروفیت آهنگ پخش شده, Tunatic پس از چند ثانیه, اسم آهنگ بهمراه اسم خواننده و آهنگساز را در اختیار شما قرار می دهد.

نکته1: تا آنجایی که من امتحان کردم, این نرم‌افزار قابلیت تشخیص آهنگ‌های ایرانی را ندارد.
نکته2: اگر رقص نور نرم‌افزار در هنگام پخش موزیک حرکت نکرد, از قسمت settings گزینه ی What You Hear را انتخاب کنید.
نکته3: انتظار پیدا کردن نام همه ی آهنگهایی که پخش می‌کنید را نداشته باشید ولی با درصد قابل قبولی می‌توانید روی این نرم‌افزار حساب باز کنید

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 500 کیلوبایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.0/5)