در حال بارگذاری...

Syntheyes Pro 2024.1.1058 تحلیل و ردیابی حرکت دوربین

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلم SalaR 22030 17 دی 1402
Syntheye Syntheyes یک نرم‌افزار قدرتمند برای تحلیل و ردیابی حرکت دوربین در فیلم‌ها و ویدئوها است. با استفاده از SynthEyes می‌توانید دقیقاً بفهمید چگونه دوربین در طول فیلم حرکت می‌کند و موقعیت و جهت آن را به طور دقیق پیدا کنید. SynthEyes از روش‌های پیشرفته‌ای مانند تطبیق الگو، پیست نقطه‌ای و تطبیق سطح برای تعیین موقعیت و جهت دوربین استفاده می‌کند. این نرم افزار قابلیت تحلیل دوربین‌هایی با انواع لنزها و تنظیمات مختلف را دارد و می‌تواند با تصاویر با کیفیت بالا نیز کار کند.
با استفاده از SynthEyes، می‌توانید اطلاعات حرکت دوربین را به صورت فایل‌هایی مانند فایل‌های Maya، 3ds Max و Lightwave از جمله بسیاری از نرم‌افزارهای دیگر صادر کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا حرکت دوربین را در یک محیط سه بعدی با استفاده از اشیاء و شخصیت‌های دیگر هماهنگ کنید.
همچنین SynthEyes دارای ابزارهایی برای ردیابی عناصر دیگر مانند صورت افراد، اشیاء و پیکسل‌ها نیز است. یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار، توانایی تشخیص حرکت و علامت گذاری اشیاء متحرک در بخش پیش نمایش برای ویرایش بیشتر است. شما می توانید انواع مختلفی از فرمت های فیلم را وارد کنید، از جمله فیلم های ضبط شده با پرده سبز تا بتوانید بهتر با اشیاء 3D کار کنید. شما می توانید به صورت دستی فریم ها را رد کنید و اشیاء متحرک را خودتان علامت گذاری کنید. همچنین می توانید از یک ردیاب خودکار استفاده کنید که ممکن است مدتی طول بکشد، بسته به مقدار حرکت و طول فیلم.
ضمناً، SynthEyes رویکردی کاربردی برای ایجاد افکت‌های ویژه نیز دارد. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید افکت‌های واقعگرایانه مانند افراز سه بعدی و ردیابی ترک‌ها را در فیلم‌ها ایجاد کنید.
رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که دسترسی سریع به تمام ویژگی های اصلی را فراهم کند. این ویژگی ها در تب های مختلف قرار گرفته اند. یک پنل جانبی به شما امکان می دهد تنظیمات مربوط به هر دسته را به دقت تنظیم کنید. بقیه فضای نرم افزار به بخش پیش نمایش اختصاص داده شده است که به صورت زنده به روز می شود

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\BorisFX\SynthEyes 2024 کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • فایل موجود در پوشه License را در مسیر C:\ProgramData\Genarts\rlm کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 10/11