در حال بارگذاری...

Avatoon : Avatar Maker Creator Pro 1.7.2 ساخت آواتار کارتونی

Avatoon Avatoon برنامه اندرویدی که به شما امکان می دهد تصاویر خود را به صورت کارتونی و انیمیشنی تبدیل کنید. با استفاده از این برنامه، می توانید شخصیت های کارتونی سفارشی خود را ایجاد کنید و آنها را در تصاویر و ویدئوهای خود استفاده کنید. برای شروع، شما باید عکس یا سلفی خود را به برنامه اضافه کنید. سپس برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، صورت شما را تحلیل می کند و بر اساس آن، یک شخصیت کارتونی منحصر به فرد برای شما ساخته می شود. شما می توانید جنسیت، رنگ مو، رنگ چشم و سایر جزئیات را برای شخصیت خود انتخاب کنید. بعد از ایجاد شخصیت کارتونی، شما می توانید آن را در تصاویر خود استفاده کنید. برنامه اجازه می دهد تا شخصیت را در صحنه های مختلف قرار داده و تغییرات لباس و جزئیات دیگر را اعمال کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Pro Features (Unlocked)
دانلود با حجم 55 مگابايت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)
★★★ MOD ★★★
  • Pro / Paid Features Unlocked
  • AOSP Compatible / No Google
  • CPUs arch: Universal
  • Full Multi Languages
  • All debug Info Removed
  • Original Signature Changed