در حال بارگذاری...

iSkysoft TunesOver 3.6.3.2 مدیریت فایلهای مالتی مدیا در محصولات اپل

موبایل SalaR 10657 16 اردیبهشت 1394
iSkysoft TunesOver iSkysoft TunesOver  کپی کردن موزیک ها و دیگر فایل های مدیا از یک iDevice به کامپیوتر شخصی کار راحتی نیست. ساخت فایل پشتیبان از موسیقی ها، ویدیوها و لیست پخش موزیک بدون کمک یک نرم افزار متخصص امکان پذیر نمیباشد. iSkysoft Tunes Over برنامه ای کاربردی میباشد که به شما این شانس را میدهد تا فایل های مدیا را از iDevice خود به iTunes Library و یا کامپیوتر شخصی و حتی به یک iDevice دیگر انتقال دهید. این برنامه حتی امکان بازسازی فایل ها و انتقال آلبوم کار و اطلاعات موزیک ها را داراست، ویژگی که در iTunes وجود ندارد!
موزیک هایی که جمع آوری کرده اید را بدون محدودیت های iTunes و با کمک این برنامه به اشتراک بگذارید. فایل های مدیا را از کامپیوتر یا iTunes به iDevice خود انتقال داده و فرمت آنها را تغییر دهید. فایل های مدیای خود را محافظت کنید و از آنها بک آپ پشتیبان تهیه نمایید. فایل های موسیقی خود را با حافظه ابری به اشتراک گذارید. فایل های مدیای خود را از یک iDevice به یک iDevice دیگر منتقل کنید ( بدون استفاده از iTunes) .
Fully compatible with iOS 8, iOS 7, iOS 6, iOS 5
- iPod nano, iPod classic, iPod shuffle, iPod touch 5, iPod touch 4
- iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 5s, iPhone 5c, iPhone 4s, iPhone 4, iPhone 3G, iPhone 3GS
- iPad 1, iPad 2, The new iPad, iPad mini, iPad with Retina display, iPad Air, iPad mini with Retina display, iPad Wifi, iPad 3G

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )