در حال بارگذاری...

SSD Tweaker Pro 4.0.1 بهینه سازی حافظه SSD

SSD Tweaker SSD Tweaker نرم افزاری کم حجم و کاربردی که به کاربران امکان تنظیم حافظه SSD را به منظور بهبود عملکرد آن می دهد. اگر چه انجام پیکربندی حافظه SSD ساده است اما این کار باید توسط کاربران حرفه ای انجام شود که با این کار آشنایی دارند. همچنین امکان تغییر گزینه های استاندارد وجود دارد ، از جمله این تغییرات عبارتند از تعیین درایوهای kernel-mode و kernel-mode system code برای اضافه شدن به دیسک زمانی که در حال استفاده نیستند ، غیر فعال کردن large system cache ، محدود کردن استفاده از حافظه NTFS و همچنین فعال کردن file data stamping و boot tracing. همچنین می توان اقدام به غیرفعالسازی سرویس سرویس نمایه گذاری ویندوز (Windows indexing service) ، فعالسازی Windows 8 autostart delay و تعیین Windows Prefetcher (برای مثال غیرفعال ، آزمایشی) کرد و همچنین امکان دسترسی به یکپارچه سازی ویندوز (Windows Defrag) و بازیابی سیستم وجود دارد.
برنامه SSD Tweaker بخش زیادی از منابع سیستم را اشغال نمی کند و در هنگام اجرا فقط درصد کمی از CPU و RAM را مصرف می کند. این برنامه زمان پاسخگویی مناسبی داشته و بر روی سیستم عامل به خوبی و بدون خطا اجرا می شود. برنامه SSD Tweaker گزینه مناسبی برای کاربرانی است که دارای SSD بوده و مایل به پیکربندی برخی تنظیمات هستند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 880 کیلوبايت ( کرک شده )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows XP
  • Windows Vista
  • Windows 7
  • Windows 8.1
  • Windows 10