در حال بارگذاری...

SnapGene 5.3.1 Win/Mac شبیه سازی زیست شناسی مولکولی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 39932 2 تیر 1400
SnapGene SnapGene اولین نرم افزار زیست شناسی مولکولی است که کار با آن از کار با قلم و کاغذ ساده تر است. اکنون می توانید هر مولکول دی ان ای (DNA) را که در آزمایشگاه ساخته می شود، به صورت فایل الکترونیکی ذخیره کنید و آن را به هر جای جهان ارسال کنید. این کار با نرم افزار SnapGene Viewer امکان پذیر شده است. این برنامه همه کاره و تطبیق پذیر برای ایجاد اتصال های ژنی نامحدود استفاده می شود. SnapGene اولین نرم افزاری است که با این روش شبیه سازی می کند. تنها کافی است قطعه ای از دی ان ای را که می خواهید ترکیب کنید انتخاب کنید و برنامه آن را برای شما طراحی می کند. بسیاری از پژوهشگران بدون استفاده از اندونوکلئازهای محدودکننده، اسمبلی گیبسون را به پلاسمیدها تبدیل می کنند. سپس قطعه های دی ان ای توسط واکنش زنجیره ای پلیمراز به رابط کاربری متصل می شود.
پس از طراحی پرایمر، کاربر می تواند از آن ها برای همتاسازی PCR معمولی، تکثیر co-PCR یا جهش زایی استفاده کند. فایل های توالی دی ان ای های ساخته شده بلافاصله برای دستکاری های بیشتر در دسترس خواهند بود. این برنامه از الگوریتم های پیشرفته برای ایجاد شبیه سازی واقعی آگارز استفاده می کند. بخش های محدودشده به سه حالت نمایش داده می شوند: فرمت های ژل شبیه سازی شده، فهرست های عددی و نگاشت های توالی. می توانید از این ژل شبیه سازی شده برای طرح ریزی یک محدودیت تشخیصی یا مقایسه یک تصویر با الگوی پیشبینی استفاده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و ایمیل خود را وارد کنید.
Operation Systems Windows
  • Windows 7/8/10/11

Operation Systems Mac
  • macOS 10.13 or later 64-bit
  • Apple Silicon or Intel Core processor