در حال بارگذاری...

Photo Lab Picture Editor & Art Pro 3.13.4 ویرایش و افکت گذاری عکس

Photo Lab Picture Editor - Art Photo Lab Picture Editor & Art برنامه ویرایش عکس با مجموعه افکت های عکس زیبا و خنده دار است. برنامه Photo Lab Picture Editor & Art دارای بیش از 900 ایده هنری عکس، مونتاژ  فوق العاده عکس  ، قاب برای عکس ، جلوه های انیمیشن و فیلترهای زیبا برای عکس میباشد که در عرض چند ثانیه می توانید عکس های خود را زیبا و جذاب کنید. با استفاده از فیلترهای عکس شما نیازی به ویرایشگر حرفه ای عکس ندارید و می توایند فیلترهای مختلف عکس مانند سیاه و سفید ، درخشش نئون ، نقاشی روغن و بسیاری دیگر ، به تصاویر خود اضافه کنید. با استفاده از مونتاژ عکس صورت می توایند صورت خود را به راحتی مبادله کنید و صورت خود یا دوست خود را به دزدان دریایی ، یک فضانورد یا یک هیولا وحشتناک تبدیل کنید. پیچیده ترین مونتاژها به طور خودکار توسط یک الگوریتم تشخیص چهره انجام می شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Pro Features (Unlocked)
دانلود با حجم 43 مگابايت

قابل نصب در اندروید 5.1 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.6/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • All Pro Features Unlocked
  • AOSP Compatible / No Google
  • CPUs : Universal
  • All debug Info Removed
  • Original Signature Changed