در حال بارگذاری...

Parallel App Pro 4.8.2 نصب چندین نسخه از یک برنامه یا بازی در اندروید

Parallel App - Dual App Cloner Parallel App - Dual App Cloner برنامه کاربردی برای گوشی اندرویدی که توسط آن میتوانید چندین نسخه از یک برنامه یا بازی را در گوشی خود نصب و به صورت همزمان اجرا کنید. با کمک برنامه Parallel App میتوانید وارد حساب کاربری برنامه هایی مانند فیسبوک ، واتس اپ ، تویتر و.. شده و بدون مشکل از برنامه ها استفاده کنید.برنامه یک فضای مخفی در اختیار شما قرار می دهد تا برنامه ها یا بازی های خود را برای دور نگه داشتن از دسترسی اطرافیان در این فضا نصب کنید.
برنامه Parallel App با برنامه های شبکه های اجتماعی مانند WhatsApp ، Facebook ، Instagram ، Messenger ، LinkedIn ، Twitter ، Google+ ، Pinterest و موارد دیگر هماهنگ است.
برنامه Parallel App با بازی های اندرویدی مانند Legends Mobile: Bang Bang ، PES 2021 ، Garena Freefire ، Pubg ، TeenPatti ، Lulubox و موارد دیگر هماهنگ است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
VIP Features (Unlocked)
دانلود با حجم 21 مگابایت
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

قابل نصب در اندروید 4.4 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.8/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • VIP Features Unlocked
  • AOSP Compatible / No Google
  • CPUs: arm64-v8a, armeabi-v7a
  • All debug Info Removed
  • Original Signature Changed