در حال بارگذاری...

InStories Insta Stories Maker Pro 5.3.2 ساخت استوری و پست اینستاگرام

InStories InStories برنامه مفید و کاربردی برای ساخت استوری و پست اینستاگرام جذاب در گوشی اندروید میباشد. در برنامه InStories برای ساخت پست و استوری میتوانید از قالب های آماده داخل برنامه استفاده کنید و حتی میتوانید ویدیوهای خود را برای ساخت استوری به برنامه اضافی کنید و با جلوه های ویدیویی ، افکت ها ، فونت ها ، انیمیشن های جذاب ، موزیک و .... پست و استوری جذاب و شگفت انگیزی بسازید. برنامه InStories شامل مجموعه عظیمی از قالب های کلاژ با موضوعات مختلف است که با توجه به سایز پست و استوری ( مربع یا عمودی ) از آنها برای ساخت پست و استوری میتوانید استفاده کنید. برنامه InStories دارای تایم لاین است و به راحتی میتوانید موزیک ، عکس ، متن و افکت ها را برای ساخت پست و استوری اضافه و مدیریت کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
★★★ MOD ★★★
  • Pro Features Unlocked
  • CPUs: armeabi-v7a,arm64-v8a, x86,x86_64
  • Debug Info Removed