در حال بارگذاری...

متن نگار 8.3.3 برنامه نوشتن متن به روی عکس در گوشی اندروید

Matnnegar متن نگار برنامه ای که بعنوان یه عکس نوشته ساز برای اندروید طراحی شده است که با استفاده از برنامه متن نگار میتوانید به راحتی عکس نوشته های زیبا طراحی کنید و تمام طراحی هایی که انجام داده اید میتوانید بصورت طرح لایه باز  ذخیره کنید.

در برنامه متن نگار صفحه طراحی سه بخش اصلی دارد: متن، پس‌زمینه و برچسب ( استیکر ).
  • در قسمت متن امکانات متنوعی برای ویرایش متن در اختیار شما قرار داده شده است، از رنگ و فونت های متنوع و پاک کن متن گرفته تا حاشیه متن، برجستگی متن و سایه زنی متن. در بخش چکامه می‌توانید از کلی شعر و متن آنلاین متن نگار استفاده کنید.
  • در قسمت پس زمینه میتوانید هر تصویر دلخواه برای عکس نوشته انتخاب کنید و با جلوه‌های مختلف آن را زیباتر کنید. در قسمت نگارخانه هم مجموعه تصاویر زیبا و مناسب متن نگاری با موضوعات مختلف در دسترس قرار داده شده است.
  • در قسمت برچسب ( استیکر ) از شکلک های مختلف می‌توانید استفاده کنید. بسیاری از امکانات ویرایش متن برای برچسب‌ها وجود دارد. قسمت برچسب آنلاین هم مجموعه برچسب با موضوعات متنوع در دسترس قرار داده شده است.
توضیحات
  • برای استفاده از فونت های شخصی فونت های خود را در پوشه متن‌نگار و پوشه fonts ذخیره کنید
  • پس از کلیک گزینه ارسال پروژه فایل پروژه در پوشه متن‌نگار با پسوند MNPZ ذخیره می‌شود
  • برای باز کردن پروژه اشتراک گذاری شده، فایل پروژه (.MNPZ) را در مسیر متن‌نگار/project کپی کنید و از قسمت پروژه ها در اپلیکیشن متن نگار میتوانید پروژه خود را باز کنید

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 29 مگابايت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.4/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن