در حال بارگذاری...

B612 v12.4.13 VIP افکت گذاری زنده و ویرایش ویدیو و عکس در اندروید

B612 B612 برنامه همه کاره برای افکت گذاری زنده با فیلترهای جذاب با دوربین و ویرایش ویدیو و عکس در اندروید میباشد. ابزار ویرایش عکس در برنامه B612 بسیار کامل میباشد که دارای ابزار اصلاح رنگ، تغییر فرم صورت و بدن، تغییر اندازه و فرم بینی، چشم، لب و... است. در برنامه B612 فیلترها را می توان در حالت دوربین سلفی استفاده کرد، به سادگی باید روی صفحه نمایش سمت چپ یا راست ضربه بزنید تا آنها را مشاهده کنید و آنها را تنظیم کنید که شامل بیش از 25 فیلتر و استیکرهای متحرک و تکنیک های تشخیص میباشد. با کمک برنامه میتوانید ویدیو تهیه کنید، شما به سادگی باید روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید تا فیلم ضبط شود و امکان ویرایش ویدیو با انواع فیلتر و افکت های داخل برنامه امکانپذیر است. کلاژ ها را می توان با تصاویر در داخل برنامه ایجاد کرد و B612 همراه با گزینه های شیب و تایمر است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
★★★ MOD ★★★
  • VIP Unlocked
  • English Language Only
  • armv7