در حال بارگذاری...

YouCam Makeup Premium 6.19.1 آرایش و میکاپ عکس و سلفی

YouCam Makeup YouCam Makeup برنامه اندروید برای آرایش مجازی یا میکاپ و ویرایش عکس است. این برنامه با ارائه ابزارهای متنوع و فیلترهای جذاب، به شما امکان می دهد تا به صورت زنده و در لحظه، چهره خود را آرایش کنید و عکس های سلفی تان را به بهترین نحو ویرایش کنید. بهترین فیلترهای آرایش زیبایی را از محصولات برندهای برتر آرایشی امتحان کنید. موهای خود را با تغییر دهنده رنگ موی ما برای واقعی ترین تجربه رنگ آمیزی مجازی مو و سالن آرایش رنگ کنید. ابزارهای رتوش برای آرایش کامل صورت برای چشم، بینی، لب‌های پرتر، به علاوه سفید کردن دندان، برس هوا، صاف کردن پوست، تنظیم چهره سلفی‌هایتان در ثانیه میباشد. از این برنامه برای آرایش کمیک، آرایش لباس، خط چشم، مژه، کانتور، رژگونه، ابرو، اصلاح شکل چشم برای چشمان بزرگتر، لنزهای تماسی برای تغییر رنگ چشم، بینی، تغییر شکل صورت و موارد دیگر از دوربین زیبایی استفاده کنید.
برخی از ویژگی های کلیدی برنامه
  • آرایش مجازی زنده: می توانید از دوربین برنامه برای آرایش زنده چهره خود استفاده کنید و پیش از آرایش واقعی، رنگ ها و مدل های مختلف را امتحان کنید.
  • ابزارهای متنوع آرایشی: شامل ابزارهای مختلفی برای آرایش تمام قسمت های صورت، از جمله رژ لب، سایه چشم، ریمل، خط چشم، کرم پودر، رژگونه و هایلایتر است.
  • فیلترهای زیبایی: این برنامه فیلترهای زیبایی متنوعی برای بهبود کیفیت عکس های سلفی شما ارائه می دهد، از جمله رفع چین و چروک، صاف کردن پوست، روشن کردن دندان ها و تغییر رنگ چشم.
  • مدل موهای مختلف: می توانید از بین مدل موهای مختلف و رنگ های متنوع، موهای خود را به صورت مجازی تغییر دهید و بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.
  • آموزش های آرایشی: شامل آموزش های آرایشی متنوعی از میکاپ آرتیست های حرفه ای است که می توانید از آنها برای یادگیری تکنیک های جدید آرایش استفاده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Premium Features (Unlocked)
دانلود با حجم 126 مگابايت

قابل نصب در اندروید 8.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)
تصویری از محیط اپلیکیشن