در حال بارگذاری...

Avira Security Antivirus 7.22.0 آنتی ویروس اویرا اندروید

Avira Security Antivirus (Android) Avira Security Antivirus اویرا آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی اندروید میباشد. دستگاه اندرویدی به راحتی میتوانند آلوده شوند و یرای محافظت از ویروس ها و برنامه های مخرب و جعلی و باج افزارها به آنتی ویروس نیازمند هستند. با استفاده از امنیت آنتی ویروس Avira، کاربران قادر خواهند بود در برابر نرم افزارهای جاسوسی و نرم افزارهای مخرب، برای اسکن کامل گوشی، برای محافظت از تمام داده ها در دستگاه، از جمله چت، ایمیل ها و عکس ها، پیدا کردن چگونگی برنامه ها اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید و دسترسی غیر مجاز به دستگاه را مسدود کنید. البته در Avira توانایی اسکن و حذف تهدیدات نیز وجود دارد، و یک ابزار Ransomware (باج افزار) ویژه برای جلوگیری از این نوع نفوذ وجود دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه اصلی
دانلود با حجم 29 مگابايت

قابل نصب در اندروید 6.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.8/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن