در حال بارگذاری...

AVG Antivirus 24.6.0 آنتی ویروس AVG برای اندروید

برنامه اندروید / امنیتی اندروید SalaR 81038 22 اسفند 1402
AVG Antivirus Free AVG Antivirus یک برنامه محافظتی برای دستگاه های اندرویدی است که به شما کمک میکنه تا از ویروس ها، نرم افزارهای مخرب و تهدیدات دیگر محافظت کنید .یکی از قابلیت های اصلی این برنامه، اسکن و تشخیص ویروس ها و برنامه های مخرب در دستگاه شماست. با فعال کردن عملیات اسکن، AVG Antivirus به طور خودکار تمامی فایل ها و برنامه هایی که در دستگاهتون وجود دارند را بررسی میکنه و در صورت شناسایی هر گونه تهدید، شما را به آن اطلاع میدهد. برنامه AVG Antivirus همچنین قابلیت حفاظت در برابر سایت های مخرب و صفحات وب مشکوک را نیز دارد. با استفاده از قابلیت مرورگر امن وب، این برنامه به شما امکان می دهد تا در حین مرور اینترنت، خود را از سایت هایی که به شما آسیب می رسانند، محافظت کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 55 مگابايت

قابل نصب در اندروید 8.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.4/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن