در حال بارگذاری...

جعبه ابزار 6.8.31 برنامه همه کاره و کاربردی برای گوشی اندروید

ToolBox - جعبه ابزار جعبه ابزار برنامه همه کاره و بسیار کاربردی برای گوشی اندروید است. برنامه جعبه ابزار دارای بیش از 80 ابزار کاربردی در زمینه های مختلف است. جعبه ابزار را می‌توان یک دستیار سلامت در نظر گرفت که با استفاده از آن شما میتوانید اندازه‌گیری فشار خون و ضربان قلب، پایگاه داده‌ی داروها، تست شنوایی و ابزار تست بینایی، بی‌ام‌آی (BMI)، محتوی مواد مغزی، محاسبه مصرف کالری، محاسبه چربی بدن محاسبه کنید و به ابزارهای نور سنج، صداسنج، سرعت سنج، رنگ شناس، خط کش، تراز، قطب نما، ذروبین، چراغ قوه، تبدیل واحد و متراژ و ... نیز دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی جعبه ابزار انجام عملیات بانکی و پرداخت انواع قبض و استعلام قبوض، تهیه شارژ و بسته های اینترنت  اشاره کرد.
جعبه ابزار را میتوان به عنوان اپلیکیشن اطلاعات شهری نیز در نظر گرفت: مراکز و اماکن عمومی اطراف ، نقشه‌ی مترو و بی‌آرتی (BRT) تهران و وضعیت لحظه‌ای ترافیک‌ راه‌ها و جاده‌های کشور ، دسته بندی متنوع، مسیریابی و ... اشاره کرد. دستیار مالی جعبه ابزار قیمت طلا، محاسبه سود سپرده، محاسبه وام، تبدیل رهن و اجاره، مالیات، کمیسیون املاک و … را در اختیار شما قرار میدهد. اشتراک فایل (File sharing) و برنامه‌‌های نصب شده‌ی رو گوشی (APK Sharing) با بلوتوث، وایفای (WIFI)، ایمیل، یا از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان ها ... بدون نیاز به فایل اصلی نصب برنامه و همچنین امکان پشتیبان گیری از برنامه های نصب شده برخی دیگر از قابلیت های جعبه ابزار میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 41 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در بـازار
 (4.6/5)