در حال بارگذاری...

Film Maker Pro 3.4.1 ویرایش حرفه ای فیلم در اندروید

Film Maker Film Maker برنامه ویرایشگر عالی فیلم و برای متخصصان و مبتدیان سازنده فیلم است. برنامه Film Maker مفیدترین ویژگی های ویرایش ویدیویی و ویرایش فیلم با جلوه ویدیوی محبوب Shake & Glitch و افکت های جذاب را در دسترس کاربران قرار داده است. در برنامه Film Maker با استفاده از قالب های آماده و مقدماتی ویدئویی که به خوبی طراحی شده ، می توانید با الگوهای آماده از چندین موضوع ، مقدمه ای را برای کانال ویدیویی و یوتیوب تهیه کنید. برنامه Film Maker با پشتیبانی از پرده سبز یا Chroma Key به شما این امکان را می دهد تا پس زمینه دلخواه را جایگزین کنید و فیلم ها را به سبک هالیوود با استفاده از Chroma Key در این ویرایشگر صفحه سبز ترکیب کنید.
ایجاد ویدیوی حرکت آهسته برای ارائه جلوه های خیره کننده سینمایی که این کنترلر سرعت ویدیو به شما در اضافه کردن جلوه های فیلم اکشن خروجی کار شما را به سمت ویدیویی با کیفیت حرفه ای پیش میبرد. بیش از 50 انیمیشن متن و برچسب های زیبا که میتوانید ویدیوی کامل را با برچسب های زیبا یا جالب مانند عشق و Blaze برش داده و تزئین کنید. یک فیلم ریتمیک با 100+ موسیقی رایگان در برنامه Film Maker بسازید. صدا را اضافه کنید ، حجم و سرعت را تنظیم کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Pro Features (Unlocked)
دانلود با حجم 46 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن
★★★ MOD ★★★
  • Pro Features Unlocked
  • 2k/4k Export Unlocked
  • AOSP Compatible / No Google
  • CPUs: arm64-v8a, armeabi-v7a
  • All debug Info Removed