در حال بارگذاری...

Root Genius 3.1.7 Win / 2.2.84 Android روت کردن گوشی و تبلت اندروید

موبایل TRACKER 1078702 9 مهر 1395
Root Genius
Root Genius یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزارهای روت کردن بر روی پلتفرم اندروید است. این نرم افزار دارای عملکردی قدرتمند و سازگاری قوی و استفاده آسان می باشد. شما می توانید به ساده ترین روش و تنها با یک کلیک، گوشی یا تبلت اندروید خود را روت کنید. این نرم افزار بسیار پایدار است و لازم به نگرانی در مورد استفاده از آن نیست.Root Genius  از بسیاری از برندها و مدل ها از جمله Samsung, HTC, LG, Sony, Motorola, HUAWEI, ZTE و ... و نیز از نسخه های مختلف اندروید پشتیبانی می کند. دلیل اصلی برای روت کردن (root)، امکان استفاده آزاد و همچنین کنترل کامل گوشی و تبلت می باشد. همچنین می توانید طبق سلیقه و نیاز خود تغییرات دلخواه را در گوشی و تبلت خود اعمال کنید. به طور کلی عمل روت سبب بهبود عملکرد، امکان تغییر فایل های سیستم، کاربرد گزینه های بیشتر، نصب برنامه به کارت SD، به اشتراک گذاری بلوتوث و WiFi، داشتن آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، نصب رام های سفارشی و ... می شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود با حجم 7 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )
نسخه Android
دانلود با حجم 12 مگابایت
لینک کمکی ( Mirror Link )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصویری از محیط نرم افزار
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. میهمان سعید (ميهمان)  ~ 1395/03/27
    سلام وخسته نباشید...ببخشید روت کردن گوشی چه ضرر هایی داره؟اینکه میگن عواقبش با خودتون مگه چی میشه؟ اینو میدونم که ضمانت گوشی رو ازبین میبره..
    1. علی (ميهمان)  ~ 1395/06/28
      من گوشی سامسونگ داشتم که وقتی روت کردم(با king root) هیچ مشکلی براش پیش نیومد گارانتی رو از بین میبره ولی با UNroot گارانتی رو فکر کنم مشه برگردوند.
      1. سالومه (ميهمان)  ~ 1395/08/19
        سلام فقط با نصب رام اصلی گارانتی بر می گرده
      2. مهدی (ميهمان)  ~ 1395/12/11
        یه سه نقطه اون بالا است بزن رو گزینه سومی تا زدی روش
        گزینه آخری را بزن بعد یه کادر باز میشه تیک. را غیر فعال کن بعدم بزن رو اوکی بعد کینگ روت پاک میشه
    2. نجف (ميهمان)  ~ 1397/08/18
      خوب ممکنه در هین روت گوشی از کار بیوفته و به ک نابود بشه ...
      در مواقعی هم گوشی سرعت قبلیشو از دست بده و همینطور در حالت روت به اینترنت که وصل میشه کلی بد افزارها و ویروس ها به گوشیت هجوم بیارن