در حال بارگذاری...

Power BI Report Desktop + Server January 2024 تجزیه و تحلیل داده

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 154902 27 دی 1402
Microsoft Power BI Report Microsoft Power BI Desktop نرم افزار تجزیه و تحلیل داده و گزارش قدرتمند است که به عنوان یک برنامه دسکتاپ همراه برای سرویس Power BI مایکروسافت طراحی شده است. برنامه Power BI دارای ابزارهای تجسم داده های تعاملی و قابلیت های جستجوی داده است که با هم کار می کنند تا به شما در ایجاد گزارش های جامع و حرفه ای کمک کنند که می تواند با شرکای تجاری و مشتریان به اشتراک گذاشته شود. Power BI Desktop با ظاهری شبیه به سایر برنامه‌های امضا شده توسط مایکروسافت در مجموعه آفیس، دسترسی یک کلیک به ابزارهای وارد کردن و تجسم داده‌های موجود را در کنار یک فضای کاری سخاوتمندانه چند صفحه‌ای فراهم می‌کند که در آن عناصر و اشیاء می‌توانند با کشیدن ساده جابجا شوند. و اقدامات را رها کنید.گستره منابع داده ای که Power BI Desktop پشتیبانی می کند
Power BI Report برای پاسخگویی به نیازهای کاربران کافی است، شامل Excel، CSV، XML یا اسناد متنی، پوشه های ساده، پایگاه های داده (SQL Server، Access، Oracle، IBM DB2، MySQL می شود. ، PostgreSQL، Sybase، Microsoft Azure)، Sharepoint، Active Directory، Microsoft Exchange، Hadoop، Google Analytics، Salesforce، Github، سرویس های ابری، و لیست به اینجا ختم نمی شود، زیرا می توانید با ایجاد جداول جدید نیز داده ها را به صورت دستی وارد کنید. به عبارت دیگر، Power BI Desktop برای اتصال به داده های شما بسیار متنوع است.
Power BI Desktop که به‌عنوان یک ابزار گزارش‌دهی پیشرفته طراحی شده است، به شما امکان می‌دهد تا نمایش‌های بصری داده‌های پیچیده را تولید کنید که درک آن‌ها در مقایسه با جداول خام بسیار آسان‌تر است. این شامل مجموعه ای از انواع نمودار و نمودار، از جمله نقشه ها، کارت ها، و سنج است. و اگر این کافی نیست، می توانید تجسم های سفارشی اضافی را وارد کنید.
Power BI Desktop دسترسی با یک کلیک به عناصر نمودار (داده‌های محور، افسانه، رنگ‌ها، مقادیر، فیلترها، خطوط مرجع، برچسب‌ها و غیره) را فراهم می‌کند و امکان سفارشی‌سازی کامل گزارش حاصل را فراهم می‌کند. شما می توانید انتخاب کنید که کدام فیلدها در نمودار گنجانده شود و کدام یک نادیده گرفته شود و صفحات خود را با جعبه های متن، تصاویر یا اشکال غنی کنید. مجموعه داده ها به روشی مشابه جداول پایگاه داده هستند که به شما امکان می دهد روابط بین فیلدها را پیکربندی کنید.
Microsoft Power BI Desktop با رابطی مدرن و گزینه‌های قابل دسترس، ابزار گزارش‌دهی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند که می‌تواند مجموعه داده‌های بزرگ را از منابع مختلف مدیریت کند و آنها را در یک گزارش جامع ترکیب کند که می‌تواند از طریق پلتفرم Power BI به اشتراک گذاشته شود یا به سرور Pyramid صادر شود. . متأسفانه، گزارش ها را نمی توان در قالب دیگری ذخیره کرد. نسخه دسکتاپ نیازی به ورود به حساب تجاری Power BI ندارد مگر اینکه کاربر قصد انتشار گزارش های تولید شده را داشته باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نسخه Desktop رایگان است.
  • نسخه Server را با استفاده از سریال نصب کنید.
 Supported Operating System
  • Windows Server 2016/2019/2022 , Windows 10/11
You'll need
  •  .NET Framework 4.8 or later
  • SQL Server Database Engine (2012 or later), to store the report server database
  • SQL Server Analysis Services (2012 SP1 CU4 or later), for your Live Analysis Services data sources