در حال بارگذاری...

BobCAD-CAM v36 Build 5032 طراحی و تولید قطعات

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 24366 26 مهر 1402
BobCAD-CAM BobCAD-CAM نرم افزاری که ابزارهای بسیار قدرتمندی را به مجموعه CAD-CAM شما اضافه می کند که به شما امکان می دهد قطعات پیچیده را با دقت و سرعت بیشتری تولید کنید. BobCAD-CAM پیشرفت های شگفت انگیزی در انتخاب هندسه، نحوه برنامه ریزی قطعه شما و اکنون حتی یک ویرایشگر Toolpath را به شما ارائه می دهد تا به شما کنترل ویرایش هر چیزی را که می خواهید در مورد کل عملیات، بخشی از عملیات یا حتی یک نهاد واحد از کل عملیات به شما بدهد.
در این نرم افزار به روز رسانی هایی برای بسیاری از توابع CAD که نیاز به انتخاب هندسه های دیگر دارند، انجام شده است. بسیاری از توابع CAD برای انجام تابع نیاز به انتخاب هندسه دیگری دارند. برای مثال، کم کردن این از آن، یا استفاده از این به عنوان نقطه اتصال من، این به عنوان نمایه Sweep من، و این به عنوان مسیر Sweep من. در هر دو مورد، ترتیب انتخاب ها نقش مهمی در نتیجه ایفا می کند و در گذشته، اشتباه در ترتیب معمولاً منجر به لغو تابع و بازگشایی تابع می شد تا دوباره امتحان شود. با رابط جدید و بهبودیافته ما، با استفاده از لیست باکس ها برای هندسه انتخاب شده، این مشکلات را برطرف کرده ایم. این لیست باکس ها دارای کنترل هایی برای حذف هندسه یا حتی معکوس کردن زنجیره ها و تنظیم ترتیب هندسه انتخاب شده در صورت لزوم هستند. این به شما کنترل بی سابقه ای بر انتخاب هندسه و نتیجه تابع می دهد. توابع Sweep و Cross Section به عنوان مثال در زیر استفاده شده اند.

یکی از مزایای بزرگ جنبه انتخابی جدید این توابع این است که می توانید قبل از نهایی کردن نتیجه، چیزهای مختلف را امتحان کنید تا ببینید چگونه بر پیش نمایش نتیجه تأثیر می گذارند. به عنوان مثال، تابع Sweep بسته به نقطه اتصال استفاده شده، نتایج متفاوتی خواهد داد. با عملکرد انتخاب جدید، می توانید نقطه اتصال، پروفایل Sweep و مسیر Sweep را برای مشاهده پیش نمایش انتخاب کنید، و سپس، فقط نقطه اتصال را حذف کنید تا نقطه اتصال دیگری را برای تست نتیجه دیگری انتخاب کنید.

تابع Translate یک ویژگی جدید مفید برای استفاده هنگام مقیاس بندی دارد. در برخی موارد، مقیاس بندی بدون در نظر گرفتن یک مقدار خاص مورد نیاز است، به عنوان مثال تنظیم برای زیبایی شناسی. در مواردی مانند این، وارد کردن مقادیر مقیاس مختلف و بررسی پیش نمایش حاصل می تواند کمی خسته کننده باشد و در موقعیت هایی مانند این، دستگیره مقیاس اسکیس راه حل عالی است. به سادگی روی دستگیره مقیاس اسکیس کلیک کنید و ماوس خود را بکشید تا مقیاس را در جایی که می خواهید تنظیم کنید. برای تنظیم مقدار مقیاس، دوباره کلیک کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.2 گیگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل BobCAD_V36_Release_x64 را اجرا کنید و در مراحل نصب گزینه custom را انتخاب کنید و تیک گزینه BobCAD-CAM License Server را بزنید و به مرحله بعد بروید و نرم افزار را نصب کنید
  • فایل‌های موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\BobCAD-CAM License Server کپی کنید.
  • در منوی استارت ویندوز Environment Variables را جستجو کنید و روی Edit the system environment variables و بعد به روی Environment Variables کلیک کنید.
  • در کادر دوم New را بزنید و قسمت های خالی را بصورت زیر تکمیل کنید
    Name : BOBCAD_LICENSE
    Value : C:\BobCAD-CAM License Server\BobCAD-CAM.lic
  • فایل rlm.exe موجود در پوشه C:\BobCAD-CAM License Server را اجرا کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • به منوی File > settings رفته و تیک گزینه data collection را بردارید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
System Requirements
  • Windows 10/11
  • CPU: 2.0 GHz multi-core processor or higher
  • Memory: 6 GB RAM or higher
  • Video: 1 GB *graphics card that supports OpenGL 1.1