در حال بارگذاری...

OpenSite Designer 2023 v23.00.00.129 طراحی و مدل سازی شهری

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 15081 19 آبان 1402
OpenSite Designer OpenSite Designer نرم افزاری که طیف گسترده ای از کارهای پیچیده مانند پیکربندی پارکینگ ، تجزیه و تحلیل ریسک مالی کار زمین ، طرح مسکونی ، پارکینگ معلولیت و دسترسی ، توسعه سایت ، طراحی شبکه بهداشتی و طوفان و تولید گزارش های ساخت و ساز را انجام می دهد. OpenSite Designer گردش کار مهندسی سنتی را برای برنامه ، مشخصات و کارهای خاکی با مدل سازی پارامتری سه بعدی و بهینه سازی کار در زمین مخلوط می کند تا امکان ایجاد مدل محور کلیه تحویل های طراحی را فراهم کند. OpenSite Designer کاربران را قادر می سازد هندسه های هوشمند و مدل های سه بعدی حاوی اطلاعات سایت ، داده های زمین ، پارکینگ ، لنت های ساختمان ، مسیرهای رانندگی ، پیاده رو ، طرح بسته و ویژگی های سایت مرتبط را ایجاد کنند.
OpenSite Designer یک محیط جامع مدل سازی را فراهم می کند و به تمام مراحل تحویل پروژه می پردازد. این تعداد برنامه های کاربردی را برای پاسخگویی به خواسته های هر مرحله از چرخه عمر پروژه فراهم می کند. طرح های ایجاد شده در Designer OpenSite از BIM Review از طریق Navigator ، در دفتر ، زمینه و سایت بهره مند می شوند. Navigator نه تنها تجسم و بررسی طرح های سه بعدی را قادر می سازد ، بلکه از دید وضعیت نیز استفاده می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را با استفاده از فایل Setup_OpenSiteDesignerx64_23.00.00.129.exe نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 10/11