در حال بارگذاری...

OpenHashTab 3.0.4 نمایش Hash انواع فایل در ویندوز

نرم افزار ویندوز SalaR 59881 18 تیر 1402
OpenHashTab OpenHashtab نرم افزاری ساده و قابل اعتماد برای تولید سریع و مقایسه و بررسی انواع مختلف Hash برای انواع فایل است. یکی از ویژگی های بسیار مفید برنامه OpenHashTab این است که  در منوی کلیک راست ویندوز ویندوز ادغام می شود. پنجره اصلی OpenHashtab انواع مختلفی از Hash را نشان می دهد و همچنین امکان بارگذاری بسته را به VirusTotal برای بررسی آن در برابر چندین موتورهای آنتی ویروس ارائه می دهد. به طور پیش فرض ، برنامه OpenHashTab انواع خاصی از هش را تولید می کند ، یعنی: MD5 ، SHA-1 ، SHA-256 و SHA-512. با این حال ، شما می توانید به تنظیمات دسترسی پیدا کرده و موارد دیگری مانند CRC32 ، XXH32 ، RIPEMD160 ، BLAKE2SP ، K12-264 ، SHA3-512 ، PH128-264 و چند نفر دیگر را انتخاب کنید.
Hash چیست؟ به طور خلاصه، الگوریتمهایی هستند که با محاسباتی که بر روی هر فایل انجام می‌دهند برای آنها یک کد خاص (Unique) تولید میکنند. این کد در صورتی که حتا یک bit از آن فایل عوض شود، تغییر می‌کند. به طور کلی به این کدها Hash Code می‌گویند و چون هیچ دو فایلی، Hash کدی همانند هم ندارند (مگر آنکه هردو یک فایل باشند ولی با نام‌های متفاوت و یا مکان‌های متفاوتی از دیسک) بنابر این، می‌توان Hash کدها را همانند اثر انگشت ما انسان‌ها دانست.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 مگابایت
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
تصویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11