در حال بارگذاری...

Code::Blocks 20.3 Win/Mac/Linux محیط توسعه برنامه نویسی

Code::Blocks Code::Blocks نرم افزار محیط توسعه یکپارچه (IDE) برنامه نویسی که از انواع توابع پشتیبانی میکند و شما را قادر می سازد تا ابزار مورد نظر را انتخاب کنید و تنظیمات آن را به طور کامل پیکربندی کنید. برنامه Code::Blocks از بسیاری از کامپایلرها مانند GCC (Mingw/Linux GCC)، MSVC ++، MARS دیجیتال یا Borland C ++ 5.5 پشتیبانی می کند. توسعه برنامه و کامپایل کد، وظایف خاصی برای برنامه نویسان و کاربران با دانش گسترده ای در این زمینه است. برای موفقیت انجام چنین پروژه هایی و ساخت برنامه ها، مدیریت کد منبع و همکاری با افراد دیگر، داشتن یک نرم افزار تخصصی ضروری است. رابط کاربری نرم افزار کد بلاکز پیچیده است، اما خیلی پیچیده نیست.
با تمام ویژگی ها و دستورات آماده، Code::Blocks را می توان با حداکثر کارایی از Get-Go عمل کرد. یک ویژگی شسته و رفته از این IDE، به غیر از این واقعیت است که می توان آن را از طریق پلاگین گسترش داد و توانایی تولید آنها با استفاده از ویزارد ساده قابل انجام است. به معنای واقعی کلمه ده ها حالت برجسته در دسترس وجود دارد، بنابراین اگر توسعه دهنده ترجیح می دهد یک زبان خاص، مانند پاسکال، C ++، Haskell، جاوا، پرل، پایتون، روبی و غیره، گزینه ای برای علامت گذاری کد به صورت خاص وجود دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 162 مگابایت
دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 147 مگابایت
سایر سیستم عامل ها

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10