در حال بارگذاری...

Zoo Tools Pro 2.7.6 for Maya پلاگین زو تولز برای مایا

Zoo Tools Zoo Tools با هدف ساده‌سازی کارهای روزمره مدل‌سازی، تکسچرینگ، روشنایی و انیمیشن در نرم‌افزار Maya منتشر شده است. این نسخه جدید از Zoo Tools Pro یک پلاگین جالب به نام Zoo Chat GPT دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ربات گپ AI شرکت OpenAI به زبان طبیعی دستورات کنترلی برای Maya بنویسند و یا از دستورات متنی ساده برای نوشتن اسکریپت‌های Python و MEL داخل نرم‌افزار استفاده کنند. با استفاده از دستورات متنی ساده، می‌توان به کنترل Maya دسترسی داشت و یا از Zoo Chat GPT برای نوشتن اسکریپت‌های Python و MEL استفاده کرد.
این پلاگین به نظر می‌رسد کاربردهای مشابهی با Maya Assist دارد، که یک مجموعه ابزار AI جدید شرکت Autodesk بر پایه فناوری OpenAI است و در حال حاضر در نسخه خصوصی بتای آن قابل استفاده است. این ابزار یک پنجره ChatGPT را در رابط کاربری Maya قرار می‌دهد که کاربران می‌توانند در آن دستورات زبان طبیعی مانند "یک شیء با نام 'tree_geo' را بیست بار تکثیر کنید" را تایپ کنند. سپس ChatGPT کد Python یا MEL را تولید می‌کند که Zoo Chat GPT آن را به Maya منتقل کند. با کلیک بر روی دکمه Play در رابط کاربری Zoo Chat GPT، کد اجرا می‌شود و امیدواریم که در این مورد، باعث ایجاد 20 کپی از یک درخت 3D شود.

محدودیت‌های فعلی
Zoo Chat GPT از API Open AI استفاده می‌کند که در حال حاضر دسترسی به مدل‌های Chat-GPT 3.5 را فراهم می‌کند، به جای جدیدترین مدل Chat-GPT 4. همچنین، این پلاگین با استفاده از داده‌های آنلاین تا میان سال ۲۰۲۱ آموزش دیده شده است، بنابراین در مورد ویژگی‌های جدید نسخه‌های Maya پس از آن (از Maya 2022.3 به بعد) اطلاعات کافی ندارد. همچنین لازم به ذکر است که Chat-GPT خطاهایی را هم دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 2.6 گیگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • آموزش نصب نرم افزار در فایل ReadMe توضیح داده شده است.
System Requirements
  • Autodesk Maya 2017 - 2024