استفاده از امکانات سایت رایگان هست اما

1. شما با عضویت در سایت می تونید نرم افزاری رو که باهاش زیاد سر و کار دارید رو به علاقمندی هایگزینه علاقمندیها خود اضافه کنید و از طریق گزینه علاقمندی ها که در پنل کاربری شما قرار داره با ورود به سایت از آپدیت شدن اون مطلع بشید .

2. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل و کلیک بر روی جدیدترین مطالب ، جدید ترین مطالب بعد از آخرین ورود خودتون رو مشاهده کنید.

3. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت و رفتن به کنترل پنل 40 مطلب آخر سایت رو مشاهده کنید.

4. شما با عضویت در سایت میتونید با ورود به سایت ، تصویری از محیط کرک شده نرم افزار ( در صورتی که قرار داده شده باشد ) را مشاهده کنید.


و چون سافت 98 برای ارائه خدمات به ایرانیان داخل کشور شروع به کار کرده ، پس تنها به IP ایران خدمات میدهد

ورود به صفحه عضویت



آرشیو لینکدونی    خوراک لینکدونی
لینکدونی ( مطالب خواندنی از سراسر وب )



طاقچه نزدیکترین کتاب فروشی شهر


با نصب طاقچه علاوه‌ بر امکان خرید نسخه الکترونیک کتاب‌های ناشران بزرگ کشور،
به صدها کتاب رایگان، روزنامه و مجله دسترسی خواهید داشت.

وبسایت طاقچه




سرورپارس


سرورپارس ارائه دهنده هاست لینوکس و ویندوز در ایران و خارج از ایران، ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی هاست دانلود و هاست بک آپ.
هاست لینوکس حرفه ای
هاست دانلود
سرور مجازی
سرور اختصاصی


 

چند روز قبل ، چندتایی ایمیل برام اومده بود که از طرف خوانندگان وبسایت خودم بود و چندتایی هم از طرف دوستانی که در گویا آی تی مطالب رو دنبال میکنند و حدود ۶۰ درصد این ایمیل ها همگی از دسته مشکلاتی بود که در هنگام کار با اینترنت در ویندوز ۷برای این دوستان پیش اومده بود .

گفتم شاید بهتر باشه که یه مقاله در این مورد منتشر کنم تا شاید بتونه راهنمایی برای همه عزیزان باشه که البته همگی استاد بنده هستن .

در ادامه به بررسی روش های حل مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز ۷ خواهیم پرداخت .



 

۱- آنتی ویروس و فایروال را غیر فعال کنید .

یکی از دلایلی که ممکن است ویندوز ۷ نتواند به اینترنت متصل شود ، آنتی ویروس و فایروال شماست .

شاید تعجب کرده باشید ، اما باید خدمت شما عرض کنم که برخی از آنتی ویروس ها و فایروال ها هنوز سازگاری کاملی با ویندوز ۷ ندارند و همین امر میتواند مانع از اتصال شما به اینترنت شود .

پس از اینکه آنتی ویروس و فایروال را غیر فعال کردید ، یک بار دیگر هم تست کنید و ببینید که آیا اتصال به اینترنت انجام خواهد شد یا خیر . در صورتی که اتصال انجام نشد ، سریعا آنتی ویروس و فایروال را دوباره فعال کنید .

۲- درایور مودم و تجهیزات مربوط به شبکه را دوباره نصب و یا تعویض کنید .

گاهی اوقات مشکل از درایورهاست . این مشکل میتواند به دو صورت باشد :

۱- فایل هایی که درایور مربوطه در هنگام نصب ایجاد کرده است ، خراب شده اند . خرابی ممکن است مربوط به یک برنامه دیگر باشد که با درایور ما ناسازگار است . گاهی اوقات هم میتوان این کار را به بدافزارها نسبت داد .

۲- درایور مربوطه با سیستم عامل ما ناسازگار است .

به عنوان مثال درایوری که در اختیار دارید مختص ویندوز XP است و شما آن را روی ویندوز ۷ نصب کرده اید . مسلم است که جوابی نمیگیرید و باید درایور متناسب با سیستم عامل خود را نصب کنید . برای انجام این کار نیز میتوانید به وبسایت شرکت سازنده مودم خود رفته و درایور مناسب را دریافت کنید .

گاهی اوقات درایور مربوط به همان سیستم عامل است ولی تفاوت در ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی بودن سیستم عامل مشکل ساز میشود . به عنوان مثال درایور مربوط به ویندوز ۷ را دریافت میکنید ولی باز هم میبینید که کار به درستی انجام نشده است . زیرا شما بایستی ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی بودن سیستم عامل را نیز در نظر میگرفتید .

پس به همه این موارد خوب دقت کنید .

۳- با استفاده از ابزارهای ویندوز عیب یابی کنید .

ویندوز خود دارای ابزارهایی به منظور عیب یابی اکثر نقاط سیستم است و برای اتصال به اینترنت هم ، چنین ابزاری وجود دارد . کافیست به کنترل پنل ویندوز مراجعه کرده و گزینه Network and Sharing Center را انتخاب کنید .

soft98

پس از ورود ، باید به قسمت پایین پنجره مراجعه کرده و گزینه Troubleshoot problems را انتخاب کنید .

soft98

پس از آن مراحل عیب یابی شروع شده و در صورتی که این ابزار مشکلی را پیدا کند ، به شما هشدار داده و در صورت امکان راه حلی را نیز به شما پیشنهاد خواهد داد .

۴- حذف درایور و نصب مجدد آن توسط ویندوز .

یکی امکانات بسیار عالی که در ویندوز ۷ وجود دارد امکان تشخیص قطعه ها توسط خود ویندوز است . در صورتی که ویندوز خود این قطعات را بشناسد ، دیگر نیازی به نصب درایور توسط شما نیست .

پس بهتر است یک بار هم که شده این کار را به عهده ویندوز بگذاریم ، شاید نتیجه داد .

ابتدا روی آیکون My Computer راست کلیک کرده و گزینه Manage را انتخاب کنید .

soft98

در پنجره Computer Management و در قسمت سمت راست ، روی گزینه Device manager کلیک کنید .

soft98

اکنون در قسمت سمت چپ ، بایستی گزینه Network adapters را با استفاده از فلش کنار آن گسترش دهید . سپس روی دیوایس مربوطه راست کلیک کرده و گزینه Uninstall را انتخاب کنید .

soft98

بعد از انجام همه این کارها ، یک بار سیستم خود را Restart کنید . و پس از بالا آمدن سیستم اجازه دهید ویندوز عملیات شناسایی قطعه را آغاز کند . ممکن است که با این روش بتوانید دوباره به اینترنت متصل شوید .

۵- غیر فعال / فعال کردن مودم ( یا کارت شبکه ) .

دقیقا مانند روش بالا ( روش شماره ۴ ) عمل کنید . اما بجای حذف کردن درایور ، تنها یک بار مودم را غیر فعال و سپس فعال کنید .

برای انجام این کار نیز ابتدا روی دیوایس مربوطه کلیک راست کرده و روی گزینه Disable کلیک کنید . پس از غیر فعال سازی دیوایس ، اکنون باید با راست کلیک کردن دوباره و انتخاب گزینه Enable فعال سازی را انجام دهید .

 

منبع گویا آی تی


توجه داشته باشید که تنها با IP ایران میتونید از سرور dl3 سافت 98 دانلود کنید.

در صورتی که IP شما برای ایران هستش و امکان دانلود از سرورهای سافت 98 رو ندارید با ISP خودتون تماس بگیرید.

اگر شما فایل را دانلود کردید و در انتها به روی 99% گیر کرد ، از نرم افزار دانلودی غیر از Internet Download Manager استفاده کنید چون این مشکل از طرف سرور نیست.

اگر شما فایلی را دانلود کردید و بعد از دانلود فایل مورد نظر اکسترکت نشد ( تمام فایلها قابلیت تعمیر یا  Repair را دارند ) و با Repair کردن هم مشکل حل نشد يا حجم فايل دانلودی 0 کيلوبايت بود ، در انتهای آدرس لينک دانلود نرم افزار مورد نظرکه با مشکل برخورد کرديد علامت سوال ? قرار دهيد . با اين کار شما در اصل لينک را يکبار Refresh ميکنيد و Cache ISP پاک ميشود و کانکشن جديد از سرور براي شما جايگزين خواهد شد.

مثال : ?htpp://dl2.soft98.ir/xx.rar
اگر فايلي را دانلود کرديد و با مشکل اکسترکت مواجه شديد ( ارور CRC يا پسورد ) :

نکته : تمام فایل های قرار داده شده به روی سایت سالم هستند و این مشکل یا از طرف ISP شما یا آنتی ویروس و بیشتر مواقع زمانی بوجود میاد که اگر از دانلود منیجر کرک شده استفاده کردید مشکل از کرک دانلود منیجر میباشد.

ابتدا آخرین نسخه Winrar موجود در سایت را دانلود و نصب کنید.
نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلي که فايل هاي فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد ، و تمامي پارت ها را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار موجود هست را بزنيد. سپس محلي مناسب براي ذخيره سازي آن ها انتخاب کنيد. پس از اتمام کار ، به محلي که براي ذخيره سازي انتخاب کرديد مراجعه نموده و با آن فايل ها به اکسترکت بپردازيد..

اگر در هنگام ريکاوري نوشته شد sector recovered يعني به درستي فايل تعمير شده.
اگر نوشت recover failed يعني امکان ريکاور کردن وجود ندارد! پس مجبوريد فايل را دوباره دانلود کنيد.
  • برای استفاده از کرک ، باید فایل های موجود در فولدر کرک را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و نرم افزار را اجرا کنید
  • برای استفاده از Patch ، باید فایل Patch را در مسیر نصب نرم افزار قرار داده و فایل Patch رو اجرا کنید و روی گزینه Patch کلیک کنید.
  • برای استفاده از Loader باید Loader را در مسیر نصب نرم افزار قرار بدید و برای هر بار اجرای نرم افزار باید Loader را اجرا کنید.
  • برای استفاده از KeyGen باید نرم افزار را اجرا کنید و بعد به قسمت رجیستر کردن نرم افزار وارد بشید ، فایل Keygen را اجرا میکنید و سریال تولید شده را در قسمت رجیستر کردن نرم افزار وارد میکنید.

محل نصب نرم افزار کجاست ؟

  • فولدری است که در درایوی که ویندوز را نصب کردید و داخل فولدر Program Files قرار دارد.


محل نصب نرم افزار در ویندوز XP کجاست ؟

  • به روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ ویندوز کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس گزینه Find Target کلیک کنید.


محل نصب نرم افزار در ویندوز 7 و 8.1 کجاست ؟

  • به روی آیکون نرم افزار در دسکتاپ ویندوز کلیک راست کرده و روی گزینه Open File Location کلیک کنید.
4.0/ 5 1 14100


faradars




سوالی دارید ؟ انجمن سافت 98 سریعترین راه حل شماست...


1. جهت مطرح کردن سوال و حل مشکلات خود به انجمن سافت 98 مراجعه کنید

2. نظرات به صورت فینگلیش تایید نخواهد شد.

3. درخواست قرار دادن فعال ساز جدا رسیدگی نخواهد شد و به انجمن مراجعه کنید

4. در صورت خرابی فایل فشرده به آموزش تعمیر فایل فشرده که کنار لینک دانلود قرار دارد مراجعه کنید



ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود



رایانه متین