در حال بارگذاری...

EMCO UnLock IT 7.0.0.1035 حذف فایل و پوشه قفل شده در ویندوز

نرم افزار ویندوز SalaR 3961 4 اسفند 1401
EMCO UnLock IT UnLock IT نرم افزاری کاربردی که به شما این امکان می دهد تا فایل و پوشه ای که توسط برنامه ها یا پروسه های ویندوز قفل شده اند را باز یا حذف کنید. برنامه EMCO UnLock IT به شما در هنگامی که در تلاش برای تغییر نام یا حذف فایل و پوشه ها به خطای "Access Denied" برمی‌خورید کمک می کند. با استفاده از نرم افزار UnLock IT می توانید پروسه هایی که فایل یا پوشه را قفل کرده اند را شناسایی کرده و با بستن دسترسی فایل و کتابخانه به منبع، آن را باز کنید. اگر نمی توانید منبع را با این روش باز کنید، مجبور می شوید پروسه هایی که قفل را نگه می دارند را برای آزاد کردن منبع متوقف کنید. UnLock IT با برنامه های عادی و پروسه های سیستمی و همچنین ویروس ها، Trojan ها و سایر پروسه های جاسوسی که در برابر پایان دادن محافظت خاصی دارند نیز سازگار است.
نرم افزار UnLock IT با Windows Explorer یکپارچه شده است، بنابراین شما می توانید با انتخاب مورد مربوطه از منوی کلیک راست ویندوز ، آن را فعال کرده و به راحتی هر منبعی را جهت بررسی قفل و باز کردن آن انتخاب کنید.

  • Force Closing File Handles
این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که با بستن دستگیره‌های فایل، فایل را باز کنید. این روش برای آزاد سازی قفل فایل‌هایی که برای اصلاح باز شده‌اند مناسب است و در بیشتر موارد ایمن است، چرا که نیازی به پایان دادن به پروسه‌ای که قفل را نگه می‌دارد، نیست.
  • Force Closing Library Handles
این قابلیت  به شما امکان می‌دهد تا فایل DLLی که در حال استفاده توسط پروسه‌های در حال اجرا است را باز کنید. در این صورت، دستگیره‌های باز شده به فایل DLL به زور بسته شده و قفل‌های آن آزاد می‌شوند. این روش همچنین نیازی به پایان دادن به پروسه استفاده کننده از DLL ندارد و در بیشتر موارد با موفقیت به کار خود ادامه می‌دهد.
  • Termination of Protected Processes
اگر فایل با بستن دستگیره‌های فایل و کتابخانه باز نمی‌شود، با استفاده از این برنامه، می‌توانید با پایان دادن به پروسه‌هایی که قفل را نگه می‌دارند، فایل را باز کنید. حتی پروسه‌های محافظت شده نیز می‌توانند با موفقیت پایان یابند، بنابراین این روش در مواقعی که بخواهید منابعی که توسط ویروس‌ها قفل شده‌اند را حذف کنید، قابل استفاده است.
  • Integration with Windows Explorer
برای بررسی منابع قفلی شده و آزاد کردن آن‌ها، باید مسیر منابع را در برنامه وارد کنید. برای کاهش تعداد اقدامات لازم برای بررسی و باز کردن فایل یا پوشه، می‌توانید برنامه را به Windows Explorer متصل کنید و از منوی کلیک راست عملیات‌های آن را انجام دهید.




در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 68 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11