در حال بارگذاری...

schrodinger PyMOL 2.5.7 نرم افزار شبیه سازی مولکولی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 24549 20 مهر 1402
schrodinger PyMOL PyMOL نرم افزار گرافیکی جهت شبیه سازی مولکولی است. برنامه های شبیه سازی مولکولی به ابزار بسیار ارزشمندی در بسیاری از زمینه های علوم از جمله شیمی محاسباتی و زیست شناسی ساختاری تبدیل شده اند. آنها به ما اجازه می دهند تا ساختار مولکول هایی مانند پروتئین ها، اسیدهای نوکلئیک و مولکول های آلی کوچک را تا حدی از جزئیات و سفارشی سازی تجسم و تجزیه و تحلیل کنیم که در غیر این صورت دسترسی به آنها در آزمایشگاه غیرممکن است. با استفاده از رایانه می‌توان هزاران ساختار پروتئینی را از وب‌سایت‌های اختصاصی بارگیری کرد (به عنوان مثال، بانک داده‌های پروتئین (PDB) و از برنامه‌هایی برای تجسم آنها، چرخش ساختار آنها، زوم بر روی اتم‌های مورد نظر، محاسبه فاصله‌ها استفاده کرد.
این ابزارها می توانند به ما در درک روابط بین ساختار و عملکرد مولکول ها کمک کنند و می توانند برای طراحی و بهینه سازی داروها، مطالعه برهمکنش های پروتئین- لیگاند و به طور کلی بازیابی تصویری از پروتئین ها و ویژگی های ساختاری اصلی آنها استفاده شوند.برخی از مزایای استفاده از نرم افزار تجسم مولکولی شامل توانایی کلی برای بهبود درک ما از ساختار سه بعدی مولکول ها و در نتیجه شناسایی ویژگی های ساختاری ضروری برای عملکرد سیستم است. نکته مهم دیگر امکان مشاهده تکامل دینامیکی سیستم به دست آمده از طریق شبیه سازی دینامیک مولکولی (MD) است. در نهایت، آنها می توانند برای تولید تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا برای انتشارات یا ارائه های شما مفید باشند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 451 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ( در مراحل نصب all users را انتخاب کنید ) ، اما اجرا نکنید.
  • پوشه pymol موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\ProgramData کپی و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و روی دکمه Browse for license file کلیک کنید و فایل لایسنس موجود در پوشه License را انتخاب و Open کنید و بعد روی دکمه Register All کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11