در حال بارگذاری...

AquaChem 12.0 Build 20.23.0613.1 تجزیه و تحلیل داده کیفیت آب زیرزمینی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 10543 20 خرداد 1402
AquaChem AquaChem نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل داده کیفیت آب زیرزمینی است که به طور خاص برای هر کسی که بر روی پروژه های زیست محیطی کار می کند که نیاز به مدیریت، تجزیه و تحلیل و گزارش داده های کیفیت آب دارند، طراحی شده است. ابزارهای تجزیه و تحلیل AquaChem طیف وسیعی از توابع و محاسبات از جمله تبدیل واحد، تعادل شارژ و آمار را پوشش می‌دهند. این قابلیت‌های تحلیلی قدرتمند AquaChem با انتخاب گسترده‌ای از نمودارهای ژئوشیمیایی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند که ویژگی‌های شیمیایی داده‌های کیفیت آب را نشان می‌دهند و کنسولی برای اسکریپت‌های R که ابزارهای قدرتمند علم داده را ارائه می‌دهد، تکمیل می‌شوند.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 220 مگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل LSSetup.msi را نصب کنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files (x86)\Waterloo Hydrogeologic\License Manager کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • فایل Install License.exe موجود در پوشه بالا را اجرا کنید و گزینه I have a license file را انتخاب کنید و دکمه Browse را بزنید و فایل water.lic که در پوشه بالا قرار دارد را انتخاب کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره فعال سازی روی دکمه Active کلیک کنید. گزینه I have a license file را انتخاب کنید و دکمه Browse را بزنید و فایل water.lic که در پوشه بالا قرار دارد را انتخاب کنید و دکمه Submit را بزنید..
Operation Systems
  • Windows 10/11