در حال بارگذاری...

HelpNDoc Personal 8.6.0.462 نرم افزار ساخت فایل راهنما و آموزشی

نرم افزار ویندوز / ابزار اداری SalaR 12925 7 شهریور 1402
HelpNDoc HelpNDoc نرم افزاری کاربردی که با استفاده از آن می‌توانید فایل راهنما ، کتابچه راهنمای کاربر، کتاب های الکترونیکی را در قالب و فرمت های مختلف ایجاد کنید. کار با برنامه HelpNDoc واقعاً آسان است و از فرمت CHM، HTML و PDF گرفته تا انواع Epub یا Kindle پشتیبانی می کند. برنامه HelpNDoc از وارد کردن محتوا به طور مستقیم از اسناد در بسیاری از فرمت ها از جمله CHM، DOC، HTML، TXT یا RTF پشتیبانی می کند. رابط کاربری HelpNDoc با دقت طراحی شده است تا واضح و موثر باشد: ابزارهای مختلف با استفاده از طرح روبان محبوبی که برای اولین بار توسط Microsoft Office معرفی شد گروه بندی شده اند: عناصر متنی مانند عملیات ویرایش تصویر یا جدول فقط در صورت نیاز ظاهر می شوند و بنابراین تجربه کلی را بسیار ساده می کند.
تمام ابزارهای لازم برای ایجاد اسناد عالی درست در HelpNDoc ساخته شده‌اند: ویرایشگر فهرست مطالب، ویرایشگر موضوع WYSIWYG و... برخی از ویژگی‌هایی هستند که برای تسهیل فرآیند نوشتن ارائه شده‌اند.
اگر ساختن یک پروژه جدید از ابتدا کار بسیار دشواری است، می توانید از یکی از الگوهای آماده که نرم افزار HelpNDoc ارائه می شود استفاده کنید. همچنین، در صورتی که می‌خواهید این مدل‌ها را سفارشی کنید، یک ماژول اختصاصی به نام «ویرایشگر قالب» وجود دارد که می‌توانید از آن به خوبی استفاده کنید.
هنگامی که اسناد خود را نوشتید، HelpNDoc می‌تواند به‌طور خودکار فایل‌های راهنمای Microsoft CHM، صفحات استاندارد HTML، سند کامل Word یا PDF، راهنمای کراس پلتفرم Qt یا کتاب‌های الکترونیکی کامل را بدون هیچ کار اضافی از جانب شما تولید کند: HelpNDoc از همه چیز مراقبت می‌کند و تولید می‌کند. مستندات، کتابچه راهنمای شما یا کتاب به روشی که آن را طراحی کرده اید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 78 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 8/10/11