در حال بارگذاری...

MetaX 2.87 نرم افزار ویرایش و ساخت تگ فایل ویدویی

نرم افزار ویندوز SalaR 40905 24 آبان 1402
MetaX MetaX نرم افزاری برای ویرایش و ساخت تگ یا برچسب برای فایل ویدویی با فرمت MP4 ، M4V و MOV است. در برنامه MetaX می‌توانید هم در آمازون و هم tagChimp و همچنین پوسترهای IMDB را برای اطلاعات جستجو کنید و سپس آن اطلاعات را در فایل اضافه کنید تا در تلویزیون هوشمند نمایش داده شود. برنامه MetaX به لطف ادغام با پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف فیلم و سریال‌های تلویزیونی، مانند TheMovieDB، TVDB، IMDb و iTunes، می‌تواند به‌طور خودکار اطلاعات مناسب را برای ویدیوهای شما از طریق ویژگی خودکار برچسب وارد کند. سپس برنامه آن را با ویدیوی شما مرتبط می کند و بر اساس آن جاهای خالی را پر می کند، حتی تا جایی که پیش نمایش تصویر را به محتوای شما اضافه می کند. به عنوان مثال، در تب Video، کاربران می توانند نوع ویدئو، کیفیت آن و همچنین سایر اطلاعات مربوط به تولید را مشخص کنند. اطلاعات مربوط به تهیه‌کنندگان کارگردان، فیلم‌نامه‌نویسان، بازیگران اصلی و موارد دیگر را می‌توان در آنجا وارد کرد.
هنگامی که می خواهید تعدادی از قسمت های یک سریال تلویزیونی (یا هر مجموعه ای از فایل هایی که اطلاعات مشابه زیادی دارند) برچسب گذاری کنید، می توانید از امکانات Preset استفاده کنید. فقط یکی از قسمت ها را با اطلاعات رایج تگ کنید، سپس آن را به عنوان یک پیش تنظیم ذخیره کنید. سپس بقیه اپیزودها را انتخاب کنید و از پیش تنظیمی که ایجاد کرده اید استفاده کنید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات منحصر به فرد را پر کنید و کارتان تمام است.
MovieLibrary یک برنامه همراه با MetaX است که یک پایگاه داده از تمام فیلم های شما ایجاد می کند که می توانید جستجو، دسته بندی و چاپ کنید. MetaX به طور خودکار پایگاه داده MovieLibrary شما را با تگ کردن یک فایل به روز می کند. MovieLibrary مجموعه ای از فیلم های شما را پشتیبان (فقط کپی) یا آرشیو (کپی و سپس حذف) می کند. این فقط برای کپی کردن فیلم هایی که قبلاً در درایو پشتیبان تهیه نکرده اید قابل استفاده است. همچنین می‌توانید از این ویژگی برای بایگانی کردن فیلم‌هایی که دیگر نمی‌خواهید در سرور اصلی فیلم خود نگهداری کنید، اما می‌خواهید روی یک دیسک بایگانی نگه دارید، استفاده کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 18 مگابايت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • توسط Serial نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 8/10/11
  • .NET Framework 3.5