در حال بارگذاری...

Net Share Monitor 4.0 کنترل و مدیریت فایل ها در شبکه

اینترنت / شبکه SalaR 22070 1 آبان 1395
Net Share Monitor Net Share Monitor نرم افزاری رایگان برای مشاهده و کنترل فایل های به اشتراک گذاشته شما از کاربران ناشناس در شبکه میباشد. هر زمان که یک کاربر ناشناس و یا از مکانی دیگر به فایل های شما دسترسی پیدا کند، برنامه ی Net Share Monitor بوسیله چشمک زدن یک آیکون یا به صدا درآوردن علامت اخطار شما را آگاه خواهد کرد. این برنامه به شما IP آدرس و نام کاربری فرد متجاوز و فایل های دستبرد زده شده را نمایش میدهد. علاوه بر این امکان کنترل برنامه ها و سیستم خود را از هکر ها نیز خواهید داشت، همینطور از تروجان که از طریق به اشتراک گذاری در شبکه پراکنده میشوند!
این برنامه ظاهری ساده و کاربری آسانی دارد و تمام اطلاعات مربوط به دستبرد را نشان میدهد مانند IP آدرس و نام کاربری، زمان دستبرد، همچنین تمام فایل های به اشتراک گذاشته ی شما را که اخیراً توسط یک کاربر ناشناس مشاهده شده و به اشتراک گذاشته شده. بخشی بر مبنای HTML موجود است که به شما کمک میکند تا رد و مسیر سیستم های ناشناسی که به فایل های شما دستبرد زده اند را پیدا کنید. هر اتصال و ارتباطی در این زمینه با ثبت و ذخیره IP آدرس،  زمان دسترسی، نام کاربری، و نوع عملکرد متجاوز، در اختیارتان خواهد بود. بعلاوه، Accessed File Logging به شما کمک میکند تا تمام فایل های دستبرد خورده توسط کاربر ناشناس را مشاهده و بررسی نمایید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 3 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار