در حال بارگذاری...

Connectify Dispatch 4.3.3.26694 اشتراک گذاری اینترنت بین چند دستگاه

اینترنت / شبکه TRACKER 72834 2 فروردین 1392
Connectify Dispatch Connectify Dispatch کاربران معمولا راه های مختلفی را برای اتصال به اینترنت در پیش می گیرند، این راه ها شامل استفاده از کابل و پورت اترنت، شبکه های مختلف Wi-Fi و یا دستگاههای بیسیم 3G یا 4G هستند. اما واقعا چه اتفاقی می افتاد اگر شما مجبور نبودید یکی از این روشها را انتخاب کرده و قادر بودید از سریع ترین روش برای مرور سایتهای اینترنتی بهره ببرید؟ اخیرا یک کمپانی با نام Connectify توانسته این کار را برای کاربران با ساخت نرم افزاری با نام Connectify Dispatch عملی کند. این نرم افزار داده های خروجی کامپیوتر شما را از طریق اتصالات متعدد و به طور همزمان ارسال می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر شخصی یا PC خود به عنوان یک مودم Wi-Fi برای چندین دستگاه مختلف استفاده کنید. و نسخه رایگان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا اتصالات Wi-Fi خود را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند .

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 7 مگابايت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10