در حال بارگذاری...

Howard 2.05 نرم افزار اطلاع رسانی ایمیل های دریافتی

اینترنت / ایمیل MDSN 40141 9 بهمن 1402
Howard Howard نرم افزار کوچکی است که می تواند به سرور های مختلف ایمیل متصل شود به منظور اطلاع رسانی ایمیل های جدیدی که دریافت نموده اید. با کمک این نرم افزار شما می توانید رویداد های جدیدی که در ایمیل شما رخ میدهند یا اینکه در آینده رخ خواهند داد یعنی همان ایمیل های دریافتی را به شما اطلاع رسانی می نماید.این نرم افزار از چند سرور معروف ایمیل پشتیبانی می کنند که شامل: outlook.com Hotmail, Gmail, Yahoo! Mail, e.mail.ru و Zoho می باشد.
Howard رویداد ها را با یک صدای خاص و کوتاه و بدون دردسر در ناحیه اعلان ویندوز نمایش میدهد که برای شما اذیت کننده نیست و پیام ها به صورت یک پنجره کوچک که شامل نام فرستنده و موضوع ایمیل همراه با یک صدای خاص نمایش می دهد.با کلیک بر روی پنجره کوچکی که ظاهر شده شما را به صندوق پستی خود هدایت می کند.
لازم نیست که شما هر بار اطلاعات ایمیل خود را وارد کنید بلکه تنها یک بار این کار را انجام خواهید داد و در دفعات بعدی نرم افزار به صورت خودکار به حساب شما متصل می شود.در این نرم افزار شما می توانید فاصله زمانی هر بار چک کردن ایمیل برای بررسی رویداد های جدید بین 30 ثانیه تا 120 دقیقه تعیین کنید علاوه بر این می توانید مدت زمان نمایش پنجره اعلان را که ایمیل های دریافتی را به صورت لحظه ای به شما نمایش می دهد و همچنین ظاهر پنجره و صدایی که در هنگام اطلاع رسانی پخش می شود را تغییر دهید. با توجه به قابلیت ها و سرور های ایمیلی که Howard دارد و پشتیبانی می کند Howard برای کسانی که می خواهند رویداد های ایمیل هایشان را سریع و بدون دردسر مشاهده نمایند مناسب می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط برنامه
Operation Systems
  • Windows 7/8/10
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. حمیدرضا محمودزاده (ميهمان)  ~ 1398/11/2
    با سلام و خسته نباشید، اخیراً در این برنامه گوگل اجازه نمیده متصل بشه، آیا تنظیمات خاصی برای راه حلش وجود داره ؟ در صورتی که راه حلی وجود نداره لطفاً یک برنامه مشابه این بهم معرفی کنید خیلی بهش نیاز دارم
    سپاسگزارم