در حال بارگذاری...

SpeedyFox 2.0.30.155 Win/Mac افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس و کروم

اینترنت / افزونه فایرفاکس SalaR 332224 18 مهر 1399
SpeedyFox SpeedyFox نرم افزاری که قادر است با بهینه کردن تنظیمات کوکی های فایرفاکس و نیز فشرده سازی حجم SQLITE databases باعث افزایش سرعت اجرای مرورگر و سایر فرایندهای وابسته به آن شود. بسیاری از کاربران پس از مدتی استفاده از مرورگر، شاهد کند شدن آن خواهند شد. این کند شدن سرعت به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به افزایش کوکی های اینترنتی و SQLITE databases اشاره کرد که تاثیر زیادی در کاهش سرعت مرورگر شما خواهند داشت. این نرم افزار کاملا ایمن بوده و کاری به بوکمارک ها، مدیریت پسوردها و سایر گزینه های امنیتی موجود در مرورگر شما ندارد و می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.
  • طریقه استفاده: برای استفاده از این نرم افزار ابتدا مرورگر فایرفاکس خود را ببندید و نرم افزار SpeedyFox را اجرا کرده و پس از انتخاب پروفایل خود که به صورت پیش فرض default است، بر روی دکمه ی Optimize کلیک کرده و مرورگر خود را اجرا نمائید و از سرعت بالای فایرفاکس خود لذت ببرید.
  • قابل استفاده در Firefox/Microsoft Edge/Chrome/Skype/Thunderbird

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود با حجم 685 کیلوبایت
لینک کمکی ( Mirror )
نسخه Mac OS
دانلود با حجم 860 کیلوبایت
لینک کمکی ( Mirror )
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.6/5)
تصاویری از محیط نرم افزار