در حال بارگذاری...

Internet Tracks Washer 12.0 پاکسازی ردپا در سیستم

اینترنت harc98 7698 4 آذر 1390
Internet Tracks Washer Internet Tracks Washer  از حریم شخصی شما به وسیله پاک سازی ردپاهای فعالیت های شما در کامپیوتر و اینترنت محافظت میکند. به سادگی با یک کلیک Internet Tracks Washer به شما اجازه پاک کردن پوشه temp ویندوز که فایل های موقت در آن نگه داری میشه،تاریخچه جستجو،تاریخچه های مربوط به باز کردن فایل ها و ذخیره سازی ،اسناد اخیری که استفاده شده است،کش مرورگر ها،کوکی ها،تاریخچه ها،آدرس های تایپ شده در مرورگر ها و بسیاری دیگر ....را میدهد.Internet Tracks Washer قارد است تا ردپاهای مربوط به نرم افزار های پلیری همچون RealPlayer، برنامه های مجموعه آفیس و جستجو های صورت گرفته توسط نوار ابزار گوگل و ...مدیریت و پاک سازی کند. از دیگر امکانات Internet Tracks Washer امکان پاک سازی امن،تعمیر و پشتیبان گیری و فشرده سازی رجیستری می باشد.همچنین این نرم افزار امکان پاک کردن فایل ها به صورتی که دیگر نرم افزار ها قادر به بازیابی آن نباشند را داراست.



در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار