در حال بارگذاری...

Hekasoft Backup Restore 0.96 + Portable پشتیبان گیری از اطلاعات مرورگر

اینترنت TRACKER 108062 1 دی 1402
Hekasoft Backup Restore Hekasoft Backup & Restore اکثر کاربران به هنگام وبگردی و کار با اینترنت اطلاعات بسیار زیادی را در مرورگرهایشان ذخیره می کنند. از بوک مارک کردن سایت های محبوب گرفته تا ذخیره سازی پسوردها و البته نصب افزونه های دلخواه و ... که در چنین شرایطی حفظ و نگهداری اطلاعات ذخیره شده در مرورگر ( تهیه‌ بکاپ ) از این اطلاعات به امری ضروری تبدیل می شود. Hekasoft Backup & Restore نام نرم افزار کم حجم، مفید و رایگانی است که تقریبا با پشتیبانی از اکثر مرورگرهای مطرح ( Firefox, Chrome, Opera, Maxthon, Safari, Internet Explorer, Pale Moon, IceDragon, Waterfox, SlimBoat, Avant Browser ) این امکان را به کاربران می دهد تا از اطلاعات ثبت شده در این مرورگر ها ( از جمله کوکی ها، پسورد های ذخیره شده، تاریخچه سایت های باز شده، پلاگین ها، تولبارها، افزونه ها و ... ) بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کرده و در موارد بعدی ( مانند نصب مجدد ویندوز ) به راحتی و تنها با چند كلیک ساده آنها را بازیابی کرده و از آنها استفاده نمایند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل 0.95

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.6/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operating System
  • Windows 7/8/10
Requirements
  • .NET Framework 4