در حال بارگذاری...

NetSpeedMonitor 2.5.4.0 نمایش سرعت اینترنت در تسکبار ویندوز

اینترنت TRACKER 209138 29 اردیبهشت 1392
NetSpeedMonitor NetSpeedMonitor گاهی اوقات کاربران نیاز دارند که سرعت اینترنت خود را در گوشه ای از صفحه مشاهده کنند برای مثال وقتی که کسی سرور جدیدی را خریداری کرده است و قصد دارد آن را تست نماید یا این که در حال دانلود و یا آپلود فایلی است و میخواهد مطمئن شود که از سرعت اینترنت خود در بالاترین حد استفاده میکند. هم چنین وقتی شبکه شما دچار مشکل شده است دسترسی سریع به سرعت اینترنت بسیار مفید خواهد بود. به کمک نرم افزار NetSpeedMonitor میتوان تمامی امور گفته شده در بالا را انجام داد. این برنامه تفاوت بزرگی با نسخه های مشابه خود دارد که سرعت اینترنت شما را در گوشه صفحه و در قسمت Taskbar نشان میدهد. همچنین این برنامه میتواند تاریخچه ای از سرعت اینترنت شما که در آداپتور های مختلف ثبت شده اند را در خود نگهداری کند و اگر قصد استفاده از این برنامه را نداشتید میتوانید از قسمت تنظیمات برنامه آن را غیر فعال کنید .
توضیحات

جهت اجرا به روی ویندوز 8 فقط باید Compatibility رو روی previous version of windows قرار بدید.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 5 مگابايت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
Operation Systems
  • Windows 7
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. winter (ميهمان)  ~ 1397/11/23
    سلام ویندوز 10 دارم اجرا نمیشه نسخه 64 بیت میگه اگر ویندوزت vista یا 7 2003 باشه روی سیستمت اجرا نمیشه الان راه کار چیه؟
    1. محمد نظریان (ميهمان)  ~ 1398/06/18
      سلام،روی setup راست کلیک کنید و Properties را بزنید ،در تب بالا Compatibility را بزنید،بعد در بخش Compatibility Mode تیک Run this program in compatibility mode for را بزنید تا کمبو باکس فعال شود،بعد OK را بزنید و آنرا نصب کنید،بعد از اینکه آن را نصب کردید،به محل نصب برنامه رفته و برای فایل اجرایی آن همین کار را تکرار میکنید،برنامه بسیار خوبی برای مدیریت دانلود در سیستم هستش.
    2. محمد نظریان (ميهمان)  ~ 1398/06/18
      محل نصب پوشه به طور پیشفرض اینگونه هستش:

      C:\Program Files\NetSpeedMonitor